Gå til innhold

Tales of Symphonia får HD-versjon (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tales of Symphonia var eit av dei betre spela til Gamecube, fantastisk grafikk, historie og gameplay. Eg gler meg med andre ord til HD-versjonen! Er det noken som veit om det berre kjem på PS3 eller om det kansje er PS4 det kjem på, siden den konsollen har blitt gitt ut innen 2014? og evt om det kjem på andre plattformar?

Lenke til kommentar

Faen da må eg vel kjøpa ps3 da -.-. Har ikkje spelt noko Tales spel sidan Tales of Symphonia, men eg hugsar det som eit av dei beste spela eg har vore borti, og det har vore veldig fristande å kjøpa ein ps3 berre for Tales of Xilia og Tales of Graces F aleine. Irriterande da at ps3 versjonen av Tales of Vesperia berre vart utgitt i Japan og at ps4 ikkje vil kunne spela av ps3 spel :/

Lenke til kommentar

Jo, men det er greit så lenge det ikke er noe man gjør i stedet for å utvikle nye titler. Squaresoft f.eks. gikk fra å gi ut flere udødelige klassikere i året til å lage flere remakes enn originale prosjekter. Tales Studios lager fortsatt nye, gode spill; Tales of Graces kom nylig ut og Tales of Xilia er på vei. At de slenger en remake av kanskje den mest populære tittelen i serien inn oppå toppen, kan man ikke klage på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...