Gå til innhold

Samsung Ativ S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også testet ut Android, IOS og WM8. Android er på en måte like "rotete" som om en går fra Windows til Linux. Mye menyer og undermenyer, vent litt, enda en undermeny, og plutselig en meny her også. Men smak og behag. IOS er rent og minimalistisk, det samme er WM8.

 

Det jeg savner på min Ativ S , er å kunne låse rotasjonen på skjermen. Er dette virkelig ikke mulig?

Lenke til kommentar

*

Det jeg savner på min Ativ S , er å kunne låse rotasjonen på skjermen. Er dette virkelig ikke mulig?

Når jeg testet Ativ S irriterte jeg meg en del over det der selv. Desverre, så ligger den funksjonen nok i en av de undermenyene som ikke er der. Merklig at en så basic funksjon mangler i et moderne OS som WP.

Lenke til kommentar

 

Når jeg testet Ativ S irriterte jeg meg en del over det der selv. Desverre, så ligger den funksjonen nok i en av de undermenyene som ikke er der. Merklig at en så basic funksjon mangler i et moderne OS som WP.

 

Heldigvis synes jeg ikke den er så sensitiv på det som enkelte andre telefoner.

Lenke til kommentar

Fremdeles i Telenors nettbutikk med kontantkort for 999,- + frakt. Måtte bare teste WP da.

 

Og WP er definitivt ikke Android (selvfølgelig). En del ting kan trenge en oppgradering, eller kan være uvant og trenger tilvenning, etter som man ser det. Enig i det som er nevnt i de andre innleggene.

 

Angående mangel på apper, så finnes det flere enn jeg hadde fryktet. Tror ikke det blir noe problem. Kartene fra Nokia (HERE Maps) fungerer.

 

Selve telefonen er jo som en S3, altså mer enn bra nok.

 

Jeg gir WP en sjanse, i alle fall i påvente av versjon 8.1. Uansett skal det mye til å slå dette tilbudet! Noen som har et bedre forslag for denne prisen, si fra med en gang!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette tilbudet er vel over nå? Kan ikke si jeg så noen Ativ S hos Telenor.

 

Gå til prisjakt.no. Der kan du finne Ativ'en til litt over 2' . Ativ'en er verdt en prøve! Er veldig fornøyd til nå, og antall apper øker dag for dag, og du finner det aller meste i butikken.

Lenke til kommentar

Har nå brukt Ativ S i tre uker og er meget fornøyd. Grensesnittet var lett og venne seg til og etter å ha brukt det en stund synes jeg faktisk det er bedre en Android/Ios. Lettere og bruke, krever mindre knoting før man får det som man vil og det er IMO mer oversiktelig.

 

Det jeg derimot ikke liker med WP8 er mangelen på apper og det at det ikke kan tilpasses i like stor grad som Android. Savner og muligheten til og innstalere GBA emulatorer.

 

E da ikkje rotede OS på S3, prøv det før du uttaler deg

Tviler på at det finnes en eneste person her på forumet som ikke har prøvd Android.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Har nå brukt Ativ S i tre uker og er meget fornøyd. Grensesnittet var lett og venne seg til og etter å ha brukt det en stund synes jeg faktisk det er bedre en Android/Ios. Lettere og bruke, krever mindre knoting før man får det som man vil og det er IMO mer oversiktelig.

 

Det jeg derimot ikke liker med WP8 er mangelen på apper og det at det ikke kan tilpasses i like stor grad som Android. Savner og muligheten til og innstalere GBA emulatorer.

 

 

Tviler på at det finnes en eneste person her på forumet som ikke har prøvd Android.

Purple cherry gbc, er en ganske god gba emulator, må få spill gjennom innebygd søkefunksjon eller skydrive (bør gå med usb kabel via pcen også, men har ikke prøvd)

Endret av sindre94
Lenke til kommentar

Fikk tatt min telefon i bruk i går, og liker den!

 

Men to ting irriterte meg rett fra start; riper i bakdekselet som kundeservice mener jeg har brukt for lang tid for å si i fra om (de skulle ringe tilbake). Har bare brukt telefonen siden i går da jeg har vært på ferie. Den ble hentet på posten for under 14 dager siden.

 

Og den andre tingen er at det ser ikke ut til å være noe lyssignal om at man har fått sms eller oppringning? Går det seriøst an at det mangler fra en toppmodell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...