Gå til innhold

– PlayStation 4 er først og fremst en spillkonsoll (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har full tro på at Sony kommer til å levere varene under E3. Sony har siden sin første Playstation levert haugevis av eksklusive spill av høy kvalitet. Og det har dem gjort hver generasjon nå, så det er ingen tvil for meg at Sony satser tungt på spill også med Playstation 4.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

På akkurat dette var konsollane i gamle dagar betre. Då var det berre å slå på konsollen så starta spelet som stod i direkte i staden for å få fram ein teit meny med hundrevis av andre valg.

 

Playstation har da iallefall alltid hatt en "start med cd"- funskjon.

Nå vet jo ikke jeg hva du pleier å spille på da, men..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har full tro på at Sony kommer til å levere varene under E3. Sony har siden sin første Playstation levert haugevis av eksklusive spill av høy kvalitet. Og det har dem gjort hver generasjon nå, så det er ingen tvil for meg at Sony satser tungt på spill også med Playstation 4.

 

Når du er inne på eksklusive spill så må jeg bare si at jeg gleder meg som et lite barn til The last of us kommer ut 14. Juni til PS3! Noen andre som skal ha det eller?

Lenke til kommentar

Når du er inne på eksklusive spill så må jeg bare si at jeg gleder meg som et lite barn til The last of us kommer ut 14. Juni til PS3! Noen andre som skal ha det eller?

 

Ikke mange dagene igjen nå til det kommer...dem som har kjøpt God of War: Ascension kan faktisk laste ned en demo nå. Den ble akkurat lagt ut....synd jeg ikke har kjøpt det spillet enda.

Lenke til kommentar

 

 

Playstation har da iallefall alltid hatt en "start med cd"- funskjon.

Nå vet jo ikke jeg hva du pleier å spille på da, men..

Ja, ps3 startar opp direkte frå disk når eg sett i disk, men viss det allereie står ein disk i ps3en når eg slår den på, så kjem eg dessverre berre inn i ps3 menyen og må manuelt velje å starte disken. Det synst eg er litt tungvindt. Det er sikkert slik fordi Sony ville at vi ofte skulle bruke dei andre funksjonane.

Lenke til kommentar
Playstation har da iallefall alltid hatt en "start med cd"- funskjon.Nå vet jo ikke jeg hva du pleier å spille på da, men..
Ja, ps3 startar opp direkte frå disk når eg sett i disk, men viss det allereie står ein disk i ps3en når eg slår den på, så kjem eg dessverre berre inn i ps3 menyen og må manuelt velje å starte disken. Det synst eg er litt tungvindt. Det er sikkert slik fordi Sony ville at vi ofte skulle bruke dei andre funksjonane.

 

Fytterakkern din late ostepopp. Hva er det som er galt med deg??? Det er ca 4 trykk på kontrolleren for å starte spillet etter PS'en starter. Jeg finner ikke ord jeg... Hvordan klarer du å skrive innlegg her? Det er mer tungvindt....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bla bla bla. Fjern blu-ray spilleren slik at vi slipper Cinavia DRM. Da skal jeg kjøpe den. Enhver konsoll vil være skadeskutt som mediasenter så lenge Cinavia-søppelet følger med.

 

Hei Hugh. Jeg har et tips som jalfall fungerer for meg når jeg skall streame blu_ray filmer fra pc til ps3 og det er å la et ps3 spill stå i marsinen. Da skall du ikke få problemer med Cinavia. men vist du lar ps3 stå tom heller ha et blu_ray film i marsinen da kommer cinavia til og stoppe streamen. beklager min dorlig norsk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...