Gå til innhold

Knights of the Old Republic kjem til iPad (Windows, Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekke du TOR framfy KoTOR?... Ke so e galt me deg?

Ja, helt klart. TOR er mye, mye større enn KotOR med hele åtte historier, som i tillegg er minst tre ganger så lange som historien i KotOR - hver. Historien i KotOR er alt for forutsigbar og kjedelig for meg, og da er jo hele poenget med et historiebasert spill borte. Selve gameplayet føltes bare som et nedstrippet Neverwinter Nights, der de fleste skills, feats osv mangler. TOR har mye mer vi kan gjøre, har multiplayer og koster ingenting. Hva er det som er så negativt med TOR? Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Hvordan skulle de løst en Android utgave? De fleste Android nettbrett har vell ikke kraftignok skjermkort til å drive grafikken på en fornuftig måte, da måtte de vell ha redusert kvaliteten betraktelig for å slippe et par sure foreldre som har kjøpt et spill til ungene sine som ikke fungerer på nettbrettet sitt.

 

Uansett gøy å se slike gamle perler gjenoppstå, men kjenner jeg blir litt skeptisk til hvor godt navigasjonen vil fungere i praksis og om jeg ikke vil føle meg litt klaustrofobisk av formatet.

Lenke til kommentar

Hvordan skulle de løst en Android utgave? De fleste Android nettbrett har vell ikke kraftignok skjermkort til å drive grafikken på en fornuftig måte, da måtte de vell ha redusert kvaliteten betraktelig for å slippe et par sure foreldre som har kjøpt et spill til ungene sine som ikke fungerer på nettbrettet sitt.Uansett gøy å se slike gamle perler gjenoppstå, men kjenner jeg blir litt skeptisk til hvor godt navigasjonen vil fungere i praksis og om jeg ikke vil føle meg litt klaustrofobisk av formatet.

Utgivere og utviklere kan bestemme hvilke spill som blir lansert til de ulike android nettbrettene. Som min gamle HTC Desire HD kan ikke engang finne GTA3 på Google Play, mens jeg lett kunne søke den opp og kjøpe det på min Galaxy S3. Samme med Max Payne..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...