Gå til innhold

Blir Mirror's Edge 2 avslørt på E3? (PS3, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mirrors Edge var et kult men småhalvferdig spill. Skyting etc kunne de bare fjernet til fordel for mer martial arts føler jeg. Ellers kult i forhold til førstepersonssjangeren. Så her må det nok litt mer oppfinnsomhet til på den fronten. Dette spillet sammen med nye Xbox one: Stemmestyring og hopping i sofa + martial arts. Nei det er nok best de forholder seg noenlunde lik til orginalen tross alt, men det er mye spennende som kan plantes inn her om man er litt oppfinnsom. Dette spillet er ihvertfall mer interessant enn at det kommer et nytt Call of Duty hvert år hehe.

Lenke til kommentar

Call Of Duty og andre melkemaskiner kan brennes, jeg ønsker spill som ME velkommen!

Du hadde aldri fått ME uten disse melkemaskinene og HVERTFALL ikke ME 2. Vær glad for melkemaskinene ;)

 

Solgte spillet bare 1,87 millioner kopier? Dæven. Kjøpt spillet to ganger eg, en versjon til PS3 og en til PCen.

I følge VGChartz solgte det 1,09 på xbox 360 og samme på PS3 mens det solgte 0,03 på PC. Uvisst hvor mye iPhone-versjonen solgte, men det var nok ikke all verden :p

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Du hadde aldri fått ME uten disse melkemaskinene og HVERTFALL ikke ME 2. Vær glad for melkemaskinene ;)

Jeg nekter å være glad for melkemaskiner! :p

 

De første Call Of Duty-spillene var bedre, nå er det bare kloner. Joda, er okei at de bruker litt av disse pengene til å finansiere spill som ME2, men generelt sett så skader slike spill hele spillbransjen. Det kan også føre til at andre føler trangen til å melke spill (Call Of Duty-serien har tross alt vært veldig suksessfull, ikke lett å konkurrere med).

Lenke til kommentar

Heh, våpnene fungerte greit i originalspillet, og jeg tror Mirror's Edge 2 vil bli en fattigere opplevelse om de dropper dem. Skjønner ikke problemet enkelte hadde med skytingen i spillet - enkelte ganger kunne det være frustrerende (i alle fall med håndkontroller), men litt av poenget var at du var svært sårbar og at kamp skulle være vanskelig.

 

 

Menes nok å ikke legge til mer våpen enn det var i ME1. Mirrors Edge handler om freerunning og er ikke et fps.

Vil du ha scriptede linære fps spill kan du kjøpe deg nyeste BF, nyeste MoH eller nyeste CoD.

Endret av fenele
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...