Gå til innhold

Blir Mirror's Edge 2 avslørt på E3? (PS3, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de tar i bruk Unreal igjen. Blir ikke lett å løpe på bygninger mens sollyset blender deg konstant.

 

Nå håper jeg ihvertfall de tar i bruk Frostbite. Hadde vært knall om man burde tenke på å løpe med sola i ryggen og/eller bruke bygninger etc som cover for sola. Oh mama.

Lenke til kommentar

Kilde: RPS

Heh, våpnene fungerte greit i originalspillet, og jeg tror Mirror's Edge 2 vil bli en fattigere opplevelse om de dropper dem. Skjønner ikke problemet enkelte hadde med skytingen i spillet - enkelte ganger kunne det være frustrerende (i alle fall med håndkontroller), men litt av poenget var at du var svært sårbar og at kamp skulle være vanskelig.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

JAAAAAAA!!! :D:w00t:

 

Måtte få det ut... Nå skal jeg fortsette hele innlegget uten blokkbokstaver! ;)

 

Synes det er interessant å se hvordan tilhengere av lavselgende spill ofte har et svært sterkt forhold til spillet. Føler det er litt slik angående Mirror's Edge. Synes også det er tøft gjort at DICE og EA Games og satse på oppfølgeren når eneren ikke solgte så bra som håpet.

 

Gleder meg virkelig, for enen var et unikt og flott spill! DICE snakket også mye om hvordan de ønsket å lage det neste spillet, noe som i mine øyne bare var positive ting!

 

Call Of Duty og andre melkemaskiner kan brennes, jeg ønsker spill som ME velkommen!

 

 

Folkens, denne gangen kjøper vi Mirror's Edge 2, okei?

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...