Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Blir Mirror's Edge 2 avslørt på E3? (PS3, Windows, X360, XOne)

Recommended Posts

Referanser til oppfølgeren har dukket opp på nettet.

[url=http://www.gamer.no/artikler/145694/blir-mirrors-edge-2-avslort-pa-e3/]Les hele saken[/url]

[quote name='satyrion1' timestamp='1369909882' post='20597115']
uaktuelt om d ikke kommer på steam
[/quote]

Blir nok bare på Origin kjenner jeg EA rett.

[img]http://www.rockpapershotgun.com/images/13/may/gunsin.jpg[/img]

Kilde: [url="http://www.rockpapershotgun.com/2013/05/30/mirrors-edge-2-is-probably-a-thing-again/"]RPS[/url]

[quote name='Dassen' timestamp='1369910452' post='20597147']
Håper de tar i bruk siste engine fra DICE
[/quote]
Jeg håper de tar i bruk Unreal igjen. Blir ikke lett å løpe på bygninger mens sollyset blender deg konstant.

[quote name='Dore123m' timestamp='1369911326' post='20597203']
Jeg håper de tar i bruk Unreal igjen. Blir ikke lett å løpe på bygninger mens sollyset blender deg konstant.
[/quote]

Nå håper jeg ihvertfall de tar i bruk Frostbite. Hadde vært knall om man burde tenke på å løpe med sola i ryggen og/eller bruke bygninger etc som cover for sola. Oh mama.

[quote name='StorPeder' timestamp='1369911129' post='20597188']
Kilde: [url="http://www.rockpapershotgun.com/2013/05/30/mirrors-edge-2-is-probably-a-thing-again/"]RPS[/url]
[/quote]
Heh, våpnene fungerte greit i originalspillet, og jeg tror Mirror's Edge 2 vil bli en fattigere opplevelse om de dropper dem. Skjønner ikke problemet enkelte hadde med skytingen i spillet - enkelte ganger kunne det være frustrerende (i alle fall med håndkontroller), men litt av poenget var at du var svært sårbar og at kamp skulle være vanskelig. Edited by Joachim_F

[quote name='Ginecólogo Necrolamedor' timestamp='1369913039' post='20597292']
Nå håper jeg ihvertfall de tar i bruk Frostbite. Hadde vært knall om man burde tenke på å løpe med sola i ryggen og/eller bruke bygninger etc som cover for sola. Oh mama.
[/quote]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347771791140/

det er vel mulig og også gjøre dette.

[quote name='Dore123m' timestamp='1369911326' post='20597203']
[/quote]

De har vel "skrudd ned "sola i Frostbite 3? Men skjønner godt hva du mener ja! *klatre opp på den kanten; aagh, I'm blind!*

JAAAAAAA!!! :D :w00t:

Måtte få det ut... Nå skal jeg fortsette hele innlegget uten blokkbokstaver! ;)

Synes det er interessant å se hvordan tilhengere av lavselgende spill ofte har et svært sterkt forhold til spillet. Føler det er litt slik angående Mirror's Edge. Synes også det er tøft gjort at DICE og EA Games og satse på oppfølgeren når eneren ikke solgte så bra som håpet.

Gleder meg virkelig, for enen var et unikt og flott spill! DICE snakket også mye om hvordan de ønsket å lage det neste spillet, noe som i mine øyne bare var positive ting!

Call Of Duty og andre melkemaskiner kan brennes, jeg ønsker spill som ME velkommen!

Folkens, denne gangen kjøper vi Mirror's Edge 2, okei? Edited by Stian Aarskaug

Mirrors Edge var et kult men småhalvferdig spill. Skyting etc kunne de bare fjernet til fordel for mer martial arts føler jeg. Ellers kult i forhold til førstepersonssjangeren. Så her må det nok litt mer oppfinnsomhet til på den fronten. Dette spillet sammen med nye Xbox one: Stemmestyring og hopping i sofa + martial arts. Nei det er nok best de forholder seg noenlunde lik til orginalen tross alt, men det er mye spennende som kan plantes inn her om man er litt oppfinnsom. Dette spillet er ihvertfall mer interessant enn at det kommer et nytt Call of Duty hvert år hehe.

[quote name='Stian Aarskaug' timestamp='1369920014' post='20597906']
Call Of Duty og andre melkemaskiner kan brennes, jeg ønsker spill som ME velkommen!
[/quote]
Du hadde aldri fått ME uten disse melkemaskinene og HVERTFALL ikke ME 2. Vær glad for melkemaskinene ;)

[quote name='Ginecólogo Necrolamedor' timestamp='1369920175' post='20597920']
Solgte spillet bare 1,87 millioner kopier? Dæven. Kjøpt spillet to ganger eg, en versjon til PS3 og en til PCen.
[/quote]
I følge VGChartz solgte det 1,09 på xbox 360 og samme på PS3 mens det solgte 0,03 på PC. Uvisst hvor mye iPhone-versjonen solgte, men det var nok ikke all verden :p Edited by Nimrad

[quote name='Nimrad' timestamp='1369933428' post='20599010']
Du hadde aldri fått ME uten disse melkemaskinene og HVERTFALL ikke ME 2. Vær glad for melkemaskinene ;)
[/quote]Jeg [u]nekter[/u] å være glad for melkemaskiner! :p

De første Call Of Duty-spillene var bedre, nå er det bare kloner. Joda, er okei at de bruker litt av disse pengene til å finansiere spill som ME2, men generelt sett så skader slike spill hele spillbransjen. Det kan også føre til at andre føler trangen til å melke spill (Call Of Duty-serien har tross alt vært veldig suksessfull, ikke lett å konkurrere med).