Gå til innhold

Nesten alle PlayStation 4-spill kan spilles på PS Vita (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig stilig for oss som alllerede har Vita, og deler TV med andre. (Les. samboer)

At jeg kan fortsette å spille der jeg slapp når dama vil se Top Model og lignende er noe jeg allerede har fått oppleve litt med Wii U, og så lenge alt funker som det skal så er dette en veldig kjekk feature.

 

Samtidig klarer jeg ikke la være å lure på den teoretiske muligheten for å få tilgang til PS4-en fra utsiden. Burde vel være teoretisk mulig?

 

Uansett enda et pluss i boken for PS4.Det heller mer og mer mot at jeg gjør det motsatte av forrige generasjon, nemlig kjøper PS4 først. Så får vi se hva som skjer etterhvert i forhold til Xbone.

Lenke til kommentar

Tror ikke dette vil utgjøre noen større sikkerhetstrussel en tidligere, PS3 er fortsatt fullt tilgjengelig vi nettverket, PS4 vil bli akkurat det samme, forskjellen er bare at du parer Vita og PS4 slik at disse kan kommunisere. Vil på ingen måte utgjøre en større sikkerhetstrussel en den som allerede er der :)

Lenke til kommentar

Tror ikke dette vil utgjøre noen større sikkerhetstrussel en tidligere, PS3 er fortsatt fullt tilgjengelig vi nettverket, PS4 vil bli akkurat det samme, forskjellen er bare at du parer Vita og PS4 slik at disse kan kommunisere. Vil på ingen måte utgjøre en større sikkerhetstrussel en den som allerede er der :)

 

Hvis dette var ment til meg så tror jeg du misforstår. Jeg ønske å kunne koble til fra et annet nettverk, slik at jeg kan spille på min Vita når jeg er hjemme og besøker foreldrene mine for eksempel, og Playstation 4-maskinen fortsatt står i min leilighet.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Det er vel fortsatt ikke bekreftet at man kan spille via internett tror jeg, er sålangt kun bekreftet at dette kun er mulig vi lokalt nettverk. Men jeg er usikker, korriger meg hvis det er feil.

 

Skjønner poenget ditt hvis det blir en mulighet å koble til fra eksterne plasseringer, regner isåfall med at Sony har en god løsning på det :)

 

EDIT: Sett flere steder der folk sier at dette kun er en lokal funksjon, mao. en kan ikke koble seg på når en er hos svigers, på jobb, på flyet til syden osv., kun når en er hjemme hos seg selv. Usikker på om dette er offisielt bekreftet.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Gledelige nyheter. Hadde forventet noe sånt, men ikke at det skulle bli et krav at alle (så godt som) spillene må kunne streames. Det i seg selv er jo knall, men ikke glem at det betyr Sony vil fokusere mye mer på PSVitaen fremover. Det igjen gir større satsing på spill til den, så vi vil nok se et betydelig større bibliotek til den om ikke så lenge. E3 ble plutselig veldig spennende. :)

Lenke til kommentar

Personlig har jeg høvlet over 5 xbox 360.

I mine øyne ledet ps2 over xbox, xbox 360 ledet over ps3. Ser ut som Sony tar tronen igjen.

Fantastisk å ikke være fanboy slik at man heller kan kjøpe den som passer ens behov.

Når det kommer til håndkontrollene føler jeg ps sine er alt for lette og små?

Håper dog denne funksjonen funker over nett, eller en måte å hacke den på slik at den funker over nett. Hadde vært klart kjøp.

Lenke til kommentar

Gamepaden til WiiU kjennes ikke veldig bra ut. Mer som en fattigmanns iPad. Den føles så billig og lite solid, og selve ergonomien er ikke mye å skryte av heller.

 

Synes Wii U kontrolleren er kjempe behagelig å bruke jeg....men det var nå disse spillene da...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...