Gå til innhold

Podkast: De fem beste PlayStation 3-eksklusive spillene (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5. MGS4 (aldri prøvd det)

4. Uncharted 3 (fantastisk bra, men det slår bare ikke 2ern)

3. inFamous (Litt repetivt, men fortsatt sykt bra med smooth gameplay)

2. Uncharted 2: Among Thieves (Fantastisk, men skytedelene, som det blir litt mye av, er ikke perfekte)

1. Ratchet & Clank: A Crack in Time. (Det perfekte R&C-spill, og et av de beste spillene jeg har spilt)

 

Sånn skulle det sett ut, mener nå jeg. Er uansett enig med lista, og podcasten er utrolig underholdene. Stå på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5. MGS4 (aldri prøvd det)4. Uncharted 3 (fantastisk bra, men det slår bare ikke 2ern)3. inFamous (Litt repetivt, men fortsatt sykt bra med smooth gameplay)2. Uncharted 2: Among Thieves (Fantastisk, men skytedelene, som det blir litt mye av, er ikke perfekte)1. Ratchet & Clank: A Crack in Time. (Det perfekte R&C-spill, og et av de beste spillene jeg har spilt)Sånn skulle det sett ut, mener nå jeg. Er uansett enig med lista, og podcasten er utrolig underholdene. Stå på!

 

Er rimelig happy med den lista ja! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom igjen! vil gjerne høre din egen Topp 5! Kanskje jeg lærer noe? :)

 

Det er veldig vanskelig da. Kan kanskje finne de fem beste spillene, men å plassere dem blir verre. Kan prøve.

 

1. Heavy Rain

2. Ni No Kuni

3. God of War III

4. 3D Dot Game Heroes

5. infamous

 

Og etter å ha spilt demoen til The Last of Us tipper jeg det sniker seg inn på listen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...