Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har litt peiling på madrasser? har gått til innkjøp av regulerbar sengebunn, og er allerde eier av Tempur 7cm overmadrass. nå har det seg slik at fjærmadrassen jeg har mellom disse begynner å bli relativt sliten, og jeg planlegger derfor innkjøp av ny. Jeg ser derfor etter en fast madrass som kan brukes med regulerbar bunn og egner seg til tempur overmadrass. om det er noen som vet om noen gode kjøp, eller har noen erfaringer å dele med meg, ville jeg blitt veldig glad!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

Har ikke satt opp noe budsjett på det nei, så jeg ser i utgangspunktet etter gode kjøp - mye for pengene. kan jo legge ved at jeg er student, så jeg har ikke tenkt å legge mange tusenlappene i madrassen, men vil likevel sove godt. det er snakk om enkeltseng :)

Lenke til kommentar

Hei :)

Har ikke satt opp noe budsjett på det nei, så jeg ser i utgangspunktet etter gode kjøp - mye for pengene. kan jo legge ved at jeg er student, så jeg har ikke tenkt å legge mange tusenlappene i madrassen, men vil likevel sove godt. det er snakk om enkeltseng :)

 

Ja, er ikke akkurat spesialist på madrasser jeg da. Men kan prøve så godt jeg kan :)

 

Broren min bor på hybel og er student han også, han kjøpte seg en madrass fra ikea. (Anbefaler dem)

Det er en madrass av merke Sultan Engenes. Lateksmadrass, hvit. (som har en pris på 2.295,-) Den er 18cm tykk, og tror den vil passe til overmadrassen din, broren min også har det oppå. Men ikke samme type som din, men noe lignende.

 

Link: http://ikea.com/no/no/catalog/products/30139982/

 

Du kan jo klikke deg inn, står litt mer info der også :grin:

 

Håper jeg var til hjelp? Så den grei ut eller var det noe du ikke likte?

 

Mvh Larse98.

Lenke til kommentar

Takk! den så interessant ut! Skal se litt mer på det, men takk for hjelpen! :)

 

Bare hyggelig det, liker å hjelpe! Så flott at den så interessant ut da, du får ha lykke til med å finne madrass og lykke til med kjøpet :)

Endret av Larse98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...