Gå til innhold

Rising Storm kommer i mårra


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet selv i går. Er en veldig god stund siden eg spilte RO2 men følte at man lvl våpenet mye raskere i Rising Storm. Er også mye enklere følte eg å få mye poeng per kamp. Ligger som regel over 200 points hver eneste runde på Rising Storm. RO lå eg sjeldent over 100

 

Tror det har noe med brettene og gameplay, føler i RO2 at nesten alle kamper og sniper deg i hode fra 350 meter, fra steder man aldri ser.

 

I dag spillte vi mot noen jævlig gode japanere, de gjorde alt riktig, ingen på laget vårt snakket sammen, men det måtte det japanske langet, de angrep i perfekt timing, de sniper og små plager oss her og der, tar noen av oss nå og da, så kommer det masse røyk fra alle kanter, og så pluttselig charger omtrent hele laget samtidg, vi amerikanere i objetive sonen hadde ikke sjangs, ja vi drepte kanskje de 4-10 første som kommer inn døra, men de bare forsetter å komme og vi må lade våpenen og de enten skyter eller stikker oss ned med bayonet.

Men jeg fikk 20 kills med pistol da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Raul07. Man levler våpen og rolle MYE raskere i RS enn i vanilla patched RO2. Dette er en god ting.

 

 

I dag spillte vi mot noen jævlig gode japanere, de gjorde alt riktig, ingen på laget vårt snakket sammen, men det måtte det japanske langet, de angrep i perfekt timing, de sniper og små plager oss her og der, tar noen av oss nå og da, så kommer det masse røyk fra alle kanter, og så pluttselig charger omtrent hele laget samtidg, vi amerikanere i objetive sonen hadde ikke sjangs, ja vi drepte kanskje de 4-10 første som kommer inn døra, men de bare forsetter å komme og vi må lade våpenen og de enten skyter eller stikker oss ned med bayonet.

Men jeg fikk 20 kills med pistol da.

 

En god TL som putter artillery på fiendeposisjonen (avhenger av SL) og sier ifra når squad skal angripe er gull.

Lenke til kommentar

Tror jeg hater flamekaster mer som amerikaner enn japaner, de folka vet virklig ikke hva de driver med, tror flammekaster er som et vanlig våpen, og bare løper rundt og skyter vilt rundt seg.

 

Tror for hver gang jeg som japaner dør av en flammekaster har jeg død 2 ganger av friendly fire av en flammekaster som amerikaner.

Lenke til kommentar

Spilte det en del i beta og litt etter lanseringen men som med RO2 har folk gått lei :p

Elsker realismen i det, men det som trekker veldig ned er kartstørrelsene. Med et såpass realistisk skytesystem så må man ha muligheter for å flanke motstanderne. Et lag nå kan enkelt covere en hel bredde av et kart. Så er det for kjapt å respawne også, det er ikke noe frykt for å dø.

 

Husker Americas Army, døde du der så var du død inntil en ny runde var over. En feil fra din side betydde MYE ikke bare for deg, men for hele laget naturlig nok. Savner et slikt type spill.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...