Gå til innhold

Vil du skrive om esport for oss?


Anbefalte innlegg

Kanskje det er jeg som er rar, som har 0 interesse for esport selv om jeg er en lifelong gamer

Du er ikke rar (såvidt jeg vet), men det går ann å tenke at det er mange andre som setter pris på esport artikler. Dette vet kun gamer som sitter på visningstallene, men jeg vil anta at de ikke pumper ut esport artikler til et tomt publikum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Det neste er vel å endre navn til esport.no. Hva med å samle alt av esport på ett sted? Skjønner at folk har interesse av det, men det bør absolutt være mulig for folk å filtrere det ut hvis de ønsker.

 

Ja, hvis du klikker på u sport på toppen av nettsiden kommer du til "Uten sport" hvor det er artikler uten sport. Sånn kan du filtrere ut e sport hvis du ønsker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At LoL og HS blir ansett som eSport sier jo ganske mye om "gamer".no, to spill som er basert på gated content model som er 100% casual blir beskrevet som eSports..

Da snakker vi ikke mye peiling.

Hadde Counter-Strike vært ansett som en eSport om man måtte låse opp utstyr og levle seg for å få tilgang til våpen som andre har eller ikke har?

Hadde SC2?

Hadde Q3?

Hadde UT?

Hadde Dota?

Ikke pokker.

 

eSports er basert på likhet, IKKE forskjeller, LoL og HS er basert på forskjeller, altså at noen kan ha 100 kort og noen kan ha 10000, eller i LoL hvor en person kan ha tilgang til 10 champs og en annen en har 100, det er ubalansert og IKKE eSport, slutt å kall spill som er balansert for casual play for eSports, LoL og HS er like mye eSport som minecraft er.

 

At Dota2 fortsatt ikke er inne i varmen er igjen også patetisk, akkurat som forrige gang og forrige gang og forrige gang, jeg gir opp dere jeg. :)

 

Du er fremdeles en stakkarslig sutrefant med hodet godt plantet opp sin egen endetarm. Takk for sist og god bedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...