Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hvordan skal man svare på dette. Det er som å spørre seg; "hvem fant opp basket?"

James Naismith

 

, eller "hvem fant opp alkoholen?". Enkelte spørsmål har bare ikke noen konkrete svar, og jeg tror ikke det er så mye vits å gå rundt å tenke og filosofere over dette. Hva er meningen med livet? Ingen som vet. Akkurat som det du lurer på her. Ingen som vet.

Arkeologer har funnet gamle krukker fra den sene steinalderen (ca tolv tusen år siden) som har inneholdt en eller annen væske med alkohol. Men den første kjente bryggingen skjedde i det gamle Egypt.

 

http://www2.potsdam....1114796842.html

 

Så hvem fant opp sex? Naturen. Enhver livsform vil prøve så godt den kan å la arten overleve. I enkelte tilfeller går det så langt som å ofre seg selv for å la arten leve videre. Et eksempel er noen edderkopper, der hunnen spiser hannen etter sex. Mennesket hadde nok heftig sex lenge før vi var i stand til å tenke noe som helst annet enn hvor vi skal få neste måltid fra.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Ja hvordan skal man svare på dette. Det er som å spørre seg; "hvem fant opp basket?", eller "hvem fant opp alkoholen?". Enkelte spørsmål har bare ikke noen konkrete svar, og jeg tror ikke det er så mye vits å gå rundt å tenke og filosofere over dette. Hva er meningen med livet? Ingen som vet. Akkurat som det du lurer på her. Ingen som vet.

Å ha sex er vel et innebygd menneskelig innstinkt akkurat som å spise,drikke,pisse og drite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvem var det egentlig som fant opp det å spise?

Noen må jo først ha tenkt "Hmm... Hva skjer om jeg putter denne smultringen inn i hullet i ansiktet mitt for så å bevege kjevene gjentatte ganger opp og ned før jeg tilslutt bruker tunga og dytter den bak i halsen og fører den ned i magen min?"

Vedkommende må jo ha vært et geni!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Men hvem var det egentlig som fant opp det å spise?

Noen må jo først ha tenkt "Hmm... Hva skjer om jeg putter denne smultringen inn i hullet i ansiktet mitt for så å bevege kjevene gjentatte ganger opp og ned før jeg tilslutt bruker tunga og dytter den bak i halsen og fører den ned i magen min?"

Vedkommende må jo ha vært et geni!

Mennesker har alltid hatt en følelse kalt"sult".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvem var det egentlig som fant opp det å spise?

Noen må jo først ha tenkt "Hmm... Hva skjer om jeg putter denne smultringen inn i hullet i ansiktet mitt for så å bevege kjevene gjentatte ganger opp og ned før jeg tilslutt bruker tunga og dytter den bak i halsen og fører den ned i magen min?"

Vedkommende må jo ha vært et geni!

 

Hva kom først? Spising eller oralsex?

Lenke til kommentar

Akkurat det er ikke nevnt i DGT, men jeg vil anta at det ikke var nødvendig fordi Gud skapte menneskets med dets lyster.

Men sex för ekteskapet er jo en synd. Hvordan löste de det? De manglet jo både prest og vitner för de selv hadde formert seg.

 

Men hvem var det egentlig som fant opp det å spise?

Noen må jo først ha tenkt "Hmm... Hva skjer om jeg putter denne smultringen inn i hullet i ansiktet mitt for så å bevege kjevene gjentatte ganger opp og ned før jeg tilslutt bruker tunga og dytter den bak i halsen og fører den ned i magen min?"

Vedkommende må jo ha vært et geni!

Så h*n bestemte seg for å lage en smultring uten å vite hva den var ment for?

Lenke til kommentar

Men hvem var det egentlig som fant opp det å spise?

Noen må jo først ha tenkt "Hmm... Hva skjer om jeg putter denne smultringen inn i hullet i ansiktet mitt for så å bevege kjevene gjentatte ganger opp og ned før jeg tilslutt bruker tunga og dytter den bak i halsen og fører den ned i magen min?"

Vedkommende må jo ha vært et geni!

 

Den som hadde laget smultringen før noen visste om at det gikk an å spise den, han må jo ha vært geni.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joseph "Joe" Hermann Krogh Sex III fant opp akten sex. Han var en armløs amerikaner med jødiske, tyske og norske aner som klødde så fryktelig på penis. Først prøvde han å gni den mot en stein, men da fikk han sår. Så prøvde han å gni den mot sand, og da fikk han sand i såret (det gjorde alt verre naturligvis). I full desperasjon løp han ned i vannet for å kjøle penis, for svien føltes varm. Da innså han at vann på penis var ganske så tilfredsstillende, men det dempet ikke kløen i nevneverdig grad. I en samtale med en kvinne kom de inn på temaet "kjønnsorganer, fukt og kløe". Joe fikk høre at hun i enkelte situasjoner opplevde å bli våt nedentil, og det var da det slo ham: vaginaen er myk, ikke ruglete som stenen, og heller ikke kornete og sviende som sanden. I tillegg er den våt. Ikke bare dempet det kløen, men det var svært behagelig også. Og penisen spyttet også ut drømmesaft som den gjorde når han drømte om toppløse kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
halloooooooooooooooooooo skrev (På 25.5.2013 den 21.29):

en ting jeg alltid har lurt på, hvem fant opp sex?

- liksom vist du tenker deg om, er det bare noen som har puttet den inni der også ni måneder senere "oi, det er et barn inni der" eller hva?

Beklager at jeg må si det TS, dette er det dummeste tråden jeg har vært borti. Til og med dinosaurer hadde sex, når de levde. Jah, jeg er enig med at ingen har konkret svar på dette spørsmålet. 

 

Dette er mitt svar:

Moder jord har skapt sex. Med andre ord, det er helt naturlig. Til og med dyrene har sex.

Du får dømme selv om jeg har rett eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...