Gå til innhold

Hvis du har PS3 kan du fortelle de beste spillene dine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En miks av det, RPG og shooter. Kan man vel kanskje kalle det. Et helt utrolig fantastisk spill som faktisk gruser Uncharted. Burde vært en systemselger, men folk flest har vel ikke hørt om det engang.

 

det jeg har sett av det der spillet, så er det langt fra en shooter... ser mere ut som strategi action i blandet lett rts med rpg element.. så ikke rart det ikke falt i smak hos de fleste, er nok mere for hardcore det her og dessuten har det ikke trophies heller...

Endret av Zombien.
Lenke til kommentar

En miks av det, RPG og shooter. Kan man vel kanskje kalle det. Et helt utrolig fantastisk spill som faktisk gruser Uncharted. Burde vært en systemselger, men folk flest har vel ikke hørt om det engang.

 

Er ikke det en litt merkelig sammenligning? Hadde vel vært interessant å vite om det gruser XCOM, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Her er min liste i ingen bestemt rekkefølge.

 

. Atelier Totori.

 

. Ar Tonelico Qoga Knell Of Ar Ciel.

 

. Dragon's Dogma Dark Arisen.

 

. Jak & Daxter HD Collection.

 

. Ratchet & Clank HD Collection.

 

.Tales Of Graces F.

 

. Shadows Of The Dammned.

 

. Valkyria Chronicles.

 

. Heavy Rain.

 

. Tomb Raider 2013.

 

. Yakuza 3.

 

. Yakuza 4.

 

. Yakuza Dead Souls.

 

. The Elder Scrolls V Skyrim.

 

. Bioshock Collection.

 

. Sly Cooper Thieves In Time.

 

. DIsgaea 3.

 

. Disgaea 4.

 

. Gran Turismo 5.

 

. NI No Kuni Wrath Of The White Witch.

Lenke til kommentar

Ser at mange av de vanlige spillene allerede er nevnt, så jeg vil bare nevne følgende spill til PS3:

 

- Yakuza-serien: Denne er etter mitt syn utrolig undervurdert, og blant de beste spillene ikke bare til PS3, men på tvers av alle plattformer.

 

- 3D Dot Game Heroes: Et spill som minner veldig om Zelda. Ikke like bra som den serien, men likevel veldig bra og vel verdt å skaffe!

 

- Demon Souls: Forgjengeren til Dark Souls, trenger vel ikke si stort mer

 

Og av spill som er multiplattform, så er jo selvsagt Street Fighter 4 det soleklart beste - spesielt siden d-paden på 360 suger såpass kraftig!

Lenke til kommentar

Ser at mange av de vanlige spillene allerede er nevnt, så jeg vil bare nevne følgende spill til PS3:

 

- Yakuza-serien: Denne er etter mitt syn utrolig undervurdert, og blant de beste spillene ikke bare til PS3, men på tvers av alle plattformer.

 

Enig. :)

 

her er eit utdrag av hva jeg skrev om yakuza på ett annet forum:

 

--- 8< -- Klipp klipp --- 8< --

I didn't discover the franchise until yakuza 3 (a very good place to begin, since it has videos explaining the basics explaining what happens in the first two games).

 

I had allways heard good stuff about it, but didn't try them out for myself.

I bought Yakuza 3, but it arrived simultaneously as another game, wich I tried instead, and it ended up laying around unopened - until I finnished Sleeping Dogs and talked about Sleeping Dogs on a forum, and didn't remembered yakuza until some dude asked me how it stacked up to Yakuza.

 

So I popped it in to try it, needless to say two days later and 40+ hours into the game, I ordered Yakuza 4, wich were just as amazing. And arrived in the mail a day after finnishing up Yakuza 3, so I played more than 100 hours of Yakuza 3-4, in a week.

 

It's pretty amazing.

--- 8< -- Klipp klipp --- 8< --

Lenke til kommentar

Jeg trenger noen nye spill nå og bare lurte på om du har noen spill du anbefaller til PS3. Hvis du lurer på det samme kan jeg si minne top 5 spill jeg har nå.

5. Darksiders 2

4. Gran Turismo 5

3. Battlefield 3

2. Just Cause 2

1. Assassin's Creed 2

 

Slå deg løs med resten av AC spillene! Jeg fant mye morro i de! Har du prøvd ratchet & clank serien? Jeg digget tools of destruction + exp og crack in time :) Dessuten må du bare prøve Infamous! Jeg har enda ikke gjort ferdig det første spillet, men det er kjempegøy! Så kan du se frem til toeren og kanskje 3'ern på ps4?

 

Kos deg med ps3!

Lenke til kommentar

det jeg har sett av det der spillet, så er det langt fra en shooter... ser mere ut som strategi action i blandet lett rts med rpg element.. så ikke rart det ikke falt i smak hos de fleste, er nok mere for hardcore det her og dessuten har det ikke trophies heller...

 

Et spill uten trophies? - Det er jo en kjempegrunn til å skaffe det i seg selv!

 

For øvrig må jo Ninja gaiden sigma, spesielt 1eren nevnes, noe av det gøyeste jeg har spilt på noen konsoll! Fantastiske kamper, veldig varierte miljøer, over the top/cheesy fiender, og mye bra og stemningsfull musikk!

Lenke til kommentar

Er du klin gæærn? :p Jeg "kruste" gjennom Ninja gaiden spillene flere ganger på tett oppunder vanskeligst nivå, mens i Demons drit kastet jeg bort enormt mange timer på å dø, dø og atter dø, uten å oppleve noe som helst spennende eller givende overhodet. I Ninja gaiden gjelder det jo bare å holde seg i bevegelse, og lære i hvert fall et par-tre forskjellige grunn-angrep med påbygg. Null problem for selv en lat spiller som meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...