Gå til innhold

Fem ting som har definert Xbox som plattform (X360, XOne)


Anbefalte innlegg

@RadJosteinEA blir ikkje bedre, synd det smitter over på MS.Prøvde å laste ned podkasten fra sida dykkar, fekk forsatt ikkje lytte til meir enn 67 min av nr 123 som sku vare i ca 115 min. Er ikkje heile sendinga lagt ut enda? Eller har eg gått glipp av noko?
Veldig merkelig! Jeg tester, og hele fila ligger der. Har du prøvd å laste ned MP3-fila og så spille den? Kan hende det har noe med cachen i din web-browser å gjøre og da vil det hjelpe å bare laste ned MP3en :-)

 

Fekk opp at MP3 fila sku være på 93 MB men fekk berre lasta ned ca 55 MB. Ska sjekke det ut litt meir seinare når eg er ferdig å spille for kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for bra podcast og kjempebra underholdning som vanlig:) Helt enig med dere ang. pressekonferansen.

Xbox one kommer garantert til å selge, men har på følelsen av at de prøver å gape over for mye. For gamere er fokus på NFL og TV en turn off. Mens folk som er interessert i ovenfornevnte ting kommer fortsatt til å se på xbox 1 som en gaming dings og går heller for andre løsninger.

Lenke til kommentar

Takk for bra podcast og kjempebra underholdning som vanlig:) Helt enig med dere ang. pressekonferansen.Xbox one kommer garantert til å selge, men har på følelsen av at de prøver å gape over for mye. For gamere er fokus på NFL og TV en turn off. Mens folk som er interessert i ovenfornevnte ting kommer fortsatt til å se på xbox 1 som en gaming dings og går heller for andre løsninger.

 

Du sier noe der. Kanskje fokuset deres er altfor bredt denne gangen? Det blir spennende å se.

Lenke til kommentar

*sukk* Det er to (2!) uker til E3-messen. MS sparer spill-nyheter til da. Derfor fikk du vite masse om hva boksen kan gjøre (sport, TV, Kinect, osv), så kommer spillene i rikt monn om to små uker. Slapp av.

 

Spennende Xbox ekslusive titler blir snart annonsert ja , men de blir mindre interessante når de må spilles på en konsoll som er designet for å være en entertainment hub og ikke en spillkonsoll. Tror ikke Sony PS4 kommer til å være feilfri, men de viste hvertfall at de fokuserer på gaming. Jeg er ikke interessert i en konsoll der mye av budsjettet er brukt på andre ting enn det som er viktig for meg.

 

Og jeg inrømmer gjerne at jeg er "biased" etter twitter fadesen til en viss MS ansatt. Xbox One kommer for alltid til å forbindes med #dealwithit

Lenke til kommentar
*sukk* Det er to (2!) uker til E3-messen. MS sparer spill-nyheter til da. Derfor fikk du vite masse om hva boksen kan gjøre (sport, TV, Kinect, osv), så kommer spillene i rikt monn om to små uker. Slapp av.
Hadde kanskje vært litt lurere å vise spillene først.

 

Siden dette var en presentasjon for mainstreamen valgte de nok å fokusere på TV og denslags, men jeg mener også at det er en indikator på hva MS sitt hovedfokus er i denne generasjonen. Spill er en DEL av regninga, men ikke hele. Sony derimot...vi får se.

Lenke til kommentar

Siden dette var en presentasjon for mainstreamen valgte de nok å fokusere på TV og denslags, men jeg mener også at det er en indikator på hva MS sitt hovedfokus er i denne generasjonen. Spill er en DEL av regninga, men ikke hele. Sony derimot...vi får se.

Ikke særlig mange mainstreamere som fulgte med på dette eventet her kan du være sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...