Gå til innhold

Store nyheter for Call of Duty: Ghosts (PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele seansen med CoD:Ghost i går kan vel summeres opp med: BETTER DOGS!!!

Og selvfølgelig fikk vi CollarDuty ikke lenge etterpå.

 

Må si de løy ganske kraftig da de sa at "Nå skal dere få se gameplay av nye CoD" og så viste de bare pre-render stuff, som til tider ikke så bra ut. De viste null og niks ingame footage, som viser hvordan spillet faktisk vil se ut, kanskje de vet hvor dårlig det ser ut og er redd for å vise det frem.

De snakket også om bedre story som om det var det de fleste CoD spillere er ute etter. Jeg kan være enig i at CoD har bedre story enn BF, men du spiller ikke disse spillene for den grunn, du spiller de for online delen.

 

Skal også legges til at Sony sine aksjer steg betraktlig i det presentasjonen startet i går, endte på opp 10%. Microsoft gikk ned ca 0.7% i samme tidsrom, og det ser ut til at de fortsatt går ned, sakte men sikkert.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

For all del Stephen Gaghan er dyktig og Traffic er en fantastisk film. Men å slenge på et kjent navn på skrivelista gjør ikke historien automatisk bra.

 

De fleste som skriver innenfor spill er jo bare en del av teamet som jobber i studioet og mange av dem er utrolig dyktige.

Lenke til kommentar

New gen engine? De tjuvene, de låner garantert ID tech 5 og tweaker den. COD er jeg så ferdig med, det de viste i går var så irriterende og lite troverdig at jeg holdt på å kaste opp. De sitter der å mener at å hoppe og skli er nytt, Hunder som bjeffer og dreper, fisker som beveger seg bort fra deg. Hva i svarte er det IW holder på med, gjør de narr av seg selv eller oss?

 

Som nevnt over meg her, den nye skriveren dems er muligens kjent, men jeg husker også på at Crysis 2 hadde samme greie, en kjent scifi writer, så jo hvor bra det gikk.

 

Pluss at de skryter over at ansiktene og våpen har mer polygoner som får kanter til å se "Rundere" ut, hva har andre spill prøvd å gjort oppover årene? jeg blir så forbanna over arrogansen og ignoransen til både Activision og IW. Ser man på Video blogger av ID softwares RAGE, vil man se igjen de samme metodene for å skape ansikt, og de brukte ID tech 5 i forrige generasjon, men her prøver da altså IW å ta all æren for slik innovasjon denne generasjonen.

Endret av Dore123m
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For all del Stephen Gaghan er dyktig og Traffic er en fantastisk film. Men å slenge på et kjent navn på skrivelista gjør ikke historien automatisk bra. De fleste som skriver innenfor spill er jo bare en del av teamet som jobber i studioet og mange av dem er utrolig dyktige.

 

Det er vel ingen som påstår at noe som helst gjør en historie "automatisk bra", men den kan da bli det likevel? Det gjør den jo heller ikke automatisk dårlig.

 

Lenke til kommentar

Ser frem til annonseringen og revolusjoneringen av 'lean' i BF4 også.

 

Og den lille videoen som var rendered ingame, så ut som noe fra 2002 :wee: .

En hel generasjon og det de har klart er å implementere noe de har fjernet tidligere og litt høyere texturer.

 

Og hvor mye koster spillet Activision?

Lenke til kommentar

Det kan jo være at dette blir bra. Syntes det har bra grafikk, og storien har jo også potensiale. De snakker mye piss men overall tror jeg det vil bli en ganske bra arcade army shooter. Hadde vært enda fetere om de lagde spillet basert på WW1 med en bra historie og at de brukte en del Chemical Warfare osv. Savner et ordentlig bra WW1 spill.

Lenke til kommentar

New gen engine? De tjuvene, de låner garantert ID tech 5 og tweaker den. COD er jeg så ferdig med, det de viste i går var så irriterende og lite troverdig at jeg holdt på å kaste opp. De sitter der å mener at å hoppe og skli er nytt, Hunder som bjeffer og dreper, fisker som beveger seg bort fra deg. Hva i svarte er det IW holder på med, gjør de narr av seg selv eller oss?Som nevnt over meg her, den nye skriveren dems er muligens kjent, men jeg husker også på at Crysis 2 hadde samme greie, en kjent scifi writer, så jo hvor bra det gikk.Pluss at de skryter over at ansiktene og våpen har mer polygoner som får kanter til å se "Rundere" ut, hva har andre spill prøvd å gjort oppover årene? jeg blir så forbanna over arrogansen og ignoransen til både Activision og IW. Ser man på Video blogger av ID softwares RAGE, vil man se igjen de samme metodene for å skape ansikt, og de brukte ID tech 5 i forrige generasjon, men her prøver da altså IW å ta all æren for slik innovasjon denne generasjonen.

 

Helt enig. Jeg nekter å tro at de faktisk har hatt tid til å programmere en helt ny motor fra bunnen av og hva er vitsen? Treyarch hadde allerede klargjort IW Engine for neste generasjon ved å legge inn DX11 støtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal også legges til at Sony sine aksjer steg betraktlig i det presentasjonen startet i går, endte på opp 10%. Microsoft gikk ned ca 0.7% i samme tidsrom, og det ser ut til at de fortsatt går ned, sakte men sikkert.

Det eneste det betyr er at markedet hadde forventet noe bedre av Xboxen. Det sier ingenting om hvilken maskin som er "best" (hva nå enn det betyr), eller hvilken som kommer til å selge mest.

 

Som PC-spiller var lanseringen god. Like bra maskinvare som PS4 (det er det svakeste leddet som setter standard på multiplatformspill), mye mer PC-aktig maskinvare og ingen krav for "always on DRM". Stort sett i tråd med ryktene på forhånd.

 

 

Lenke til kommentar

Er første gong i spelsamanheng eg har sett nokon annonsere straight-faced at dei har funne opp hjulet på nytt (lean). Ellers trur eg kanskje at Fable 2 og 3 har hundane dekka. Ein interessant observasjon: Infinity Ward opplever det som meir naturleg å introdusere mo-cappa, firbeinte karakterar til viktige biroller enn det er å introdusere kvinnelege menneske.

 

Vidyagaems.

Lenke til kommentar

Er første gong i spelsamanheng eg har sett nokon annonsere straight-faced at dei har funne opp hjulet på nytt (lean). Ellers trur eg kanskje at Fable 2 og 3 har hundane dekka. Ein interessant observasjon: Infinity Ward opplever det som meir naturleg å introdusere mo-cappa, firbeinte karakterar til viktige biroller enn det er å introdusere kvinnelege menneske.

 

Vidyagaems.

 

Jeg tror oppriktig talt at det er flere koallisjon-hunder enn kvinnelige soldater i Afghanistan.

 

Legg til at dette er spesialstyrker -- og saken er mandig biff.

 

Ja, dette har jeg ventet på lenge. Skulle absolutt kunne forvente at et spill med den tittelen har skikkelig fiske-AI.

 

Nå har vel vitterlig AI-en alltid slitt med 3-sekundershurkommelse vel?

 

 

men så er ikke jeg en grafikkhore som ungdommen i dag heller. Spiller gjennom Unreal 1 nå for første gang å koser meg masse.

 

Jeg husker et tårn i Unreal 1...

 

Hvor det tar ~9 sekunder å falle i fritt fall om du hopper.

...

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...