Gå til innhold

Hør vår favorittmusikk fra NES (NES)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Chip 'N Dale's Rescue Rangers: Title Screen / Stage O / Stage A, C, E

- R.C. Pro-Am: Intro

- Legend of Zelda: Theme

- Super Mario Bros. 3: Map 2 / Hammer Bros. Battle

- Teenage Mutant Ninja Turtles: Intro / Overworld

- Teenage Mutant Ninja Turtles - Tournament Fighters: Intro

 

Jeg skulle til å legge til "North And South Intro 2", men når jeg ser nærmere på VGM-spillelisten min, så står det Amiga i infoteksten...nå aner jeg ikke hva en Amiga er, men det virker som noe som er etter NES mtp. lydkvaliteten. :/

Utover det bare elsker jeg å blande med SNES-melodier, og remixer, og andre, tilsvarende PC-låter... Argh, this confusion eats at my brains!

 

 

Edit:

Der var det mange vakre NoScript-blokkeringer, folkens...hva med å bruke [link]TEKST[/link], så det går lettere og fortere å browse siden? :)

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Enig. Jeg digger respons-oppsummeringen mot slutten av episodene. Alltid stor skuff når de ikke kommer.:(

 

Btw, denne sendingen var nesten litt for god for sitt eget beste. Jeg lyttet til musikken, digget den, drømte meg bort og plutselig var sendingen over. Min første tanke: "Eh, sa de ha det? Snakket de i det hele tatt? Jeg husker ikke pga den gode musikken." :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Jeg digger respons-oppsummeringen mot slutten av episodene. Alltid stor skuff når de ikke kommer.:(Btw, denne sendingen var nesten litt for god for sitt eget beste. Jeg lyttet til musikken, digget den, drømte meg bort og plutselig var sendingen over. Min første tanke: "Eh, sa de ha det? Snakket de i det hele tatt? Jeg husker ikke pga den gode musikken." :D

 

Beklager, lover å ha det med neste gang!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...