Gå til innhold

Anmeldelse: Mario and Donkey Kong: Minis on the Move (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dette er altså mer enn en Pipedream-klon med Mariomaling?

Må ærlig innrømme at jeg aldri har skjønt sånne spørsmål. Er det en stort sett identisk kopi av forrige spill strømmer folk til, men om det våger å ligne på et annet spill i en annen serie flykter folk? Og det til tross for at Pipedream faktisk er ganske populært? Hadde dette vært enda et "match three" spill ville ingen ha hevet et øyenbryn engang. ;) Men nei, det er ikke bare Pipedream i reprise. :)

 

En ting jeg savnet i anmeldelsen er at man kan lage egne brett og dele de med folk på nettet. (ikke offilne, dessverre.) Dette høres bra ut i teorien, men av en eller annen idiotisk grunn kan vi kun lage brett til Mario's Main Mode, og ikke de tre andre. Kjipt, da jeg synes MMM er den kjedeligste av de alle. Favoritten er den andre i rekken. :)

 

Btw det er kanskje også lurt å spesifisere at dette er på eShop, og ikke et vanlig "butikkspill" til flere hundrelapper. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Jeg var/er under oppfatningen av at dette var latskap fra Nintendos side. Fra IGN:

"The default game mode of Mario and Donkey Kong: Minis on the Move is little more than a Nintendo-themed reskin of the 25-year-old Pipe Mania"

 

Derifra tenkte jeg at dette spillet har lite med sine forgjengere å gjøre, bortsett fra figurene som brukes.

 

Men takk for ditt innspill! Vurderer å laste det ned fra eShop! (Har nemlig ikke noe i mot pipedream, klon eller ei.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...