Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

DICE utvider til Los Angeles (PS2, PSP, Windows, Xbox)

Recommended Posts

DICE Los Angeles skal lage spill satt til Star Wars-universet.

[url=http://www.gamer.no/artikler/144523/dice-utvider-til-los-angeles/]Les hele saken[/url]

Er det virkelig for mye å be om at utviklerne jobber med de ip-ene de allerede har. Er møkklei star wars. Alle de nevnte studioene har alt for mye talent til å kastes bort på lisensiert møl når de kan finne opp egne franchiser. Skulle gjerne sett hva visceral og dice har kunne funnet opp på egen hånd, Bioware har allerede nok med DA3 og Mass Effect, et sci-fi univers langt friskere enn SW er nå til dags.

Gi meg ett Battlefront 3 i Battlefield stil. Fy flate altså, og få oppleve Battle of Hoth fra land og luft med Frostbite motoren...la det skje!

[quote name='Moridin82' timestamp='1368699982' post='20544940']
blir vel noe fps crap... vil eller ha rpg..
[/quote]

Du vil tjene ekstremt lite hvis du vedder på at BioWare lager et SW RPG. Personlig håper jeg de 3 spillene fra disse 3 studioene vil være FPS, 3rdPS og RPG.

[quote name='DodgeThat' timestamp='1368758361' post='20547624']
[quote name='Moridin82' timestamp='1368699982' post='20544940']blir vel noe fps crap... vil eller ha rpg..[/quote]Du vil tjene ekstremt lite hvis du vedder på at BioWare lager et SW RPG. Personlig håper jeg de 3 spillene fra disse 3 studioene vil være FPS, 3rdPS og RPG.
[/quote]

Hvor får det i fra at de skal lage tre spill? Jeg oppfatter det som at de skal samarbeide om et spill.

[quote name='aleksanderro' timestamp='1368764016' post='20547649']
Hvor får det i fra at de skal lage tre spill? Jeg oppfatter det som at de skal samarbeide om et spill.
[/quote]
DICE=FPS, Visceral=3rdPS, BioWare=RPG.