Gå til innhold

Ingen StarCraft II-turnering under årets ESWC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist at ESWC kræsjer med WCS, men da jeg anser WCS som en mye større turnering så ser jeg det som nødvendig og høyst profesjonelt av franskmennene. Ser for meg god kok i Counter-Strike: Global Offensive turneringen på ESWC, forhåpentligvis med norsk deltakelse i H2k.no

 

Ellers er det jo selvfølge at Bergie tar seieren (igjen), eller hva Fredrik? :D

Lenke til kommentar

SC2 er dødt snart uansett, Blizzard dreper SC2 ved å monopolisere turneringer og ekskludere studios som vil caste.

Jeg forutser at SC2 er dødt om ca 3-4 måneder, folk rir fortsatt på "expansion er ny"-bølgen.

 

Svært så sikker du var på det da, kanskje du ikke har fått med deg de 3 teamleaguene som pågår (Proleague, GSTL og Teamstory cup) og for å ikke glemme Blizzards egne World Championship Series i samarbeid med GSL Code S playoffs frem mot sommeren. Dreamhack Summer med 175 000 SEK i førstepremie (som inngår i Dreamhack On Tour-serien med en total premiesum på 1.2 millioner svenske kroner). Er nok av StarCraft 2 å bryne seg på, du trenger ikke å lete lenge etter det.

Lenke til kommentar

Trist at ESWC kræsjer med WCS, men da jeg anser WCS som en mye større turnering så ser jeg det som nødvendig og høyst profesjonelt av franskmennene.

De hadde nok neppe noe valg, siden Blizzard ikke godtar StarCraft 2 turneringer som foregår på samme tidspunkt som WCS. For å få lov til å ha StarCraft 2 under ESWC måtte de isåfall hatt en spesiell tillatelse fra Blizzard.

 

 

Jeg forutser at SC2 er dødt om ca 3-4 måneder, folk rir fortsatt på "expansion er ny"-bølgen.

 

Sålenge det fortsatt er titusener av folk som følger med på StarCraft 2 turneringer, både WCS og frittstående turneringer som DreamHack, så tror jeg nok ikke StarCraft 2 kommer til å dø ut med det første.

Lenke til kommentar

SC2 er dødt snart uansett, Blizzard dreper SC2 ved å monopolisere turneringer og ekskludere studios som vil caste.

Jeg forutser at SC2 er dødt om ca 3-4 måneder, folk rir fortsatt på "expansion er ny"-bølgen.

Sålenge vi har Code S og Proleague så kan resten droppes :wee: .
Lenke til kommentar

SC2 er dødt snart uansett, Blizzard dreper SC2 ved å monopolisere turneringer og ekskludere studios som vil caste.

Jeg forutser at SC2 er dødt om ca 3-4 måneder, folk rir fortsatt på "expansion er ny"-bølgen.

 

Det er jo mer populært en noen gang. I April var det flere som så på SC2 enn Dota 2 f.eks.

Lenke til kommentar

SC er ikke særlig dødt, og kommer neppe til å bli det. HotS er vanvittig mye bedre enn da SC2 WoL ble lansert. Maps og strategier er langt bedre, og hele spillet føles veldig velbalansert.

 

Det er faktiskt ekstremt morsomt å spille. Eneste som ser slitsomt ut nå, er å spille ZvT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...