Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg synes serien har vært mer enn godkjent så langt. De tre første episodene var ikke all verden, men de to siste har vært sykt spennende. Spent på hva som skjer videre. Det er riktignok et par ting som plager meg.

 

Major Shepherd må være seriens dummeste hittil. Når du er i Afghanistan og noen ringer for å advare om droneangrep som kan skje hvert øyeblikk, da løper du faen meg unna uten å nøle.

 

Det var helt unødvendig av Jack å skyte to demonstranter i beinet for å komme seg inn i ambassaden. Han kunne avfyrt to skudd i bakken og det ville hatt samme effekt.

Lenke til kommentar

Jeg synes serien har vært mer enn godkjent så langt. De tre første episodene var ikke all verden, men de to siste har vært sykt spennende. Spent på hva som skjer videre. Det er riktignok et par ting som plager meg.

 

Major Shepherd må være seriens dummeste hittil. Når du er i Afghanistan og noen ringer for å advare om droneangrep som kan skje hvert øyeblikk, da løper du faen meg unna uten å nøle.

 

Det var helt unødvendig av Jack å skyte to demonstranter i beinet for å komme seg inn i ambassaden. Han kunne avfyrt to skudd i bakken og det ville hatt samme effekt.

haha enig med det siste, men hadde ikke vært 24 uten det der øyeblikket, satt faktisk med munnen litt åpen når han gjorde det, bauer er blitt enda mer hardcore siden sist vi så han(glemmer aldri juggernaut Bauer når han tar Logan) :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Da var Aksel Hennie bekreftet i promoen til episode 6 ;)

Som vanlig, moderat spoiler warning på denne:

Haha ler så jeg dauer, bare tanken på aksel i 24 er så uvirkelig, blir første norske personen som har vært med i serien

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

At de valgte Aksel er vel egentlig ikke oppsiktsvekkende isolert sett. Utover hovedcast, så har de nesten utelukkende brukt skuespillere fra europa siden de spiller inn her. Det er selvfølgelig gunstig både økonomisk og praktisk for produksjonen.

 

Det som kanskje er mer overraskende er at de skrev rollen til han som en illegal våpenhandler fra norge (av alle land)

Men forstå meg rett, det var et veldig klokt og realistisk valg mtp. vi er en storprodusent av millitære våpen og har en av verdens største våpentetthet blant folk. Men våpen er neppe noe som folk fra andre land forbinder med norge da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...