Gå til innhold

Total War: Rome II får dato (Windows)


Anbefalte innlegg

Gleder meg. :)

 

Jeg skal ikke forhåndsbestille, men gå i butikken for å kjøpe en kopi. Nå er det bestemt. Så skal jeg spille lenge med de faksjonene som er tilgjenglige; og kanskje den variasjonen som allerede er i spillet holder for meg lenge nok til at Day 1 DLCen er på salg og kanskje enda mer DLC er kommet.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har vel ikke noe med saken å gjøre. Poenget er at de drar ut betydelig innhold fra spillet, og så selger det som om det hadde blitt laget i ettertid.

Det er ikke helt sant, de som utvikler selve spillet har sitt eget budsjett. De som utvikler DLC'ene har sitt. Sånn sett har de ikke tatt noe innhold fra hovedspillet, men har rett og slett et eget team som utvikler DLC'r,
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette har vel ikke noe med saken å gjøre. Poenget er at de drar ut betydelig innhold fra spillet, og så selger det som om det hadde blitt laget i ettertid.
Det er ikke helt sant, de som utvikler selve spillet har sitt eget budsjett. De som utvikler DLC'ene har sitt. Sånn sett har de ikke tatt noe innhold fra hovedspillet, men har rett og slett et eget team som utvikler DLC'r,

 

Dette stemmer. Skal spillet være klappet og klart til lansering så kan de ikke drive å legge til nye ting hele tiden, derfor lager de DLC'er. De kan lage nye dlc'er helt frem til lansering. Siden spillet skal masseproduseres og puttes på cd'er så trenger man god tid til å få testet alle funksjonen i spillet slik at det er minst mulig bugs ved lansering.

Lenke til kommentar

Denne DLC'n gjør at du kan spille som tre greske nasjoner. Men uten denne DLC, kan du fortsatt spille mot de? Eneste forskjellen er at de er låst opp (slik som mods gjør) og at de har en story-line?

 

Det virker nesten slik på meg, og det er nettopp derfor jeg synes det virker helt på tryne. Isåfall har man jo bare fjernet en mulighet fra spillet for å selge den. Forhåpentligvis er dette fikset av moddere på noen timer.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt sant, de som utvikler selve spillet har sitt eget budsjett. De som utvikler DLC'ene har sitt. Sånn sett har de ikke tatt noe innhold fra hovedspillet, men har rett og slett et eget team som utvikler DLC'r,

 

Det er en grunn til at dette ikke ble gjort før. Det er faktisk ganske uærlig og lage day 1 dlc når du lager et produkt fordi du burde inkludert alt som er ferdig på lanseringsdato som en del av pakken.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...