Gå til innhold

Sony vurderte aldri krav om nettilkobling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker å spille singelplayer spill på hytta uten familien og jobb som konstant maser, kommer aldri til å kjøpe en consol som krever nett tilgang. Liker ikke trengen i game industrien hvor EA og Ubisoft forteller forbrukerne hva de burde gjøre istedenfor å høre på kundene sine ønsker.

Lenke til kommentar

Irriterende svar fra Yoshida. Det han i grunn sier er at de ønsker at konsollen skal kreve permanent nettilkobling, en risikoen er for høy. Det han skulle sagt er; hvorfor kreve nettilgang for noe som fungerer fint offline?

 

nå får du slutte å lese mellom linjene, fyren sier jo rett ut at de aldri vurderte always online...

Lenke til kommentar

nå får du slutte å lese mellom linjene, fyren sier jo rett ut at de aldri vurderte always online...

 

Grunnet mangel på god nettilgang i enkelte land. Sony tar rett og slett ikke sjansen, mens Microsoft beviste med ved å ta betalt for Xbox Live at det tar større sjanser enn Sony.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke nyeste Sim City pga always online greiene.

Har opplevd før å kjøpe spill som var avhengig av online og så blir det serverproblemer. Samt som en casual gamer, kjøper jeg av og til spill og prøver de ikke før flere år etter jeg har testet de... Og da er gjerne serverene nede, så får man ikke spilt :p

 

Foretrekker en desentralisert løsning, fremfor dedikerte servere.

Lenke til kommentar
Irriterende svar fra Yoshida. Det han i grunn sier er at de ønsker at konsollen skal kreve permanent nettilkobling, en risikoen er for høy. Det han skulle sagt er; hvorfor kreve nettilgang for noe som fungerer fint offline?
nå får du slutte å lese mellom linjene, fyren sier jo rett ut at de aldri vurderte always online...

 

Tror det er begrunnelsen hans som bekymrer folk... Nemlig at det er dårlige nett som hindrer de og ikke den sjokkerende umoralske grådigheten always online er...

 

I så fall betyr det jo at det bare er et tidsspørsmål før de snur 180 grader, hvilket bekymrer mange.

Lenke til kommentar

Tror det er begrunnelsen hans som bekymrer folk... Nemlig at det er dårlige nett som hindrer de og ikke den sjokkerende umoralske grådigheten always online er...

 

I så fall betyr det jo at det bare er et tidsspørsmål før de snur 180 grader, hvilket bekymrer mange.

 

Nettopp.

 

Når jeg velger å spille et spill som overhode aldri vil kreve at jeg er online, hvorfor skal de innføre det? For å ha kontroll, for å blokkere bruktspillmarkedet osv. Det er ingen positive sider for forbrukerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...