Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke med aldri så mye ødeleggbart miljø og bedre grafikk når de ikke har en eneste morsom gamemode.

Når det er sagt mener jeg CoD kunne spart seg for disse dynamiske banene sine. De burde først og fremst prøvd å fått banene på nivå med de fra tidligere CoD spill. Fra MW2 har banene hatt en forferdelig nedadgående kurve.

Lenke til kommentar

 

Å så søtt, noen som har alt for mye fritid har laget et klipp...

 

BF er kult det men det er et helt annet type spill en COD, liker en større områder,motorisert kamp og ødeleggbare miljøer så er helt klart BF spillet en burde gå for.

 

Men liker en typisk close quarters combat så er det ingen spill som kan måle seg med COD.

Lenke til kommentar

 

Å så søtt, noen som har alt for mye fritid har laget et klipp...

 

BF er kult det men det er et helt annet type spill en COD, liker en større områder,motorisert kamp og ødeleggbare miljøer så er helt klart BF spillet en burde gå for.

 

Men liker en typisk close quarters combat så er det ingen spill som kan måle seg med COD.

Finnes småe brett i BF å :) Hadde CoD skippet de latterlige killstreakene så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe. Fikk nok når jeg spillte BO å ble tatt ut gang på gang av helikopter på jungelbrettet som jeg ikke husker navnet på i farta.

Lenke til kommentar

Finnes småe brett i BF å :) Hadde CoD skippet de latterlige killstreakene så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe. Fikk nok når jeg spillte BO å ble tatt ut gang på gang av helikopter på jungelbrettet som jeg ikke husker navnet på i farta.

 

Joda jeg vet det, men det er jo i utgangspunktet da et mer massivt kamp spill en COD. Og jeg synes COD "føles" bedre ut for slike kart en hva BF gjør.

 

Det er min mening ihvertfall, en behøver ikke være enig :)

 

Killstreaks og utfordringene det medbringer kan være irriterende ja, men det er bare å justere på måten en spiller på for å håndtere situasjonene egentlig.

 

Det er bra at vi har to spill som BF og COD, dem er litt like på noen punkter og veldig ulike på andre punkter. Og det er mer en nok plass til to store spill som dette i spill markedet. Men jeg må si jeg ser ikke helt poenget med å rakke ned på hverken BF eller COD, dem er begge bra og om en person føler behovet for å hele tiden rakke ned på en av dem så sier det mer om personen en om selve spillene mener nå jeg da.

 

:)

Lenke til kommentar

 

Å så søtt, noen som har alt for mye fritid har laget et klipp...

 

BF er kult det men det er et helt annet type spill en COD, liker en større områder,motorisert kamp og ødeleggbare miljøer så er helt klart BF spillet en burde gå for.

 

Men liker en typisk close quarters combat så er det ingen spill som kan måle seg med COD.

Truffet?

Jeg ble ihvertfall truffet av den siste delen der, INGEN spill som kan måle seg med CODs close up gameplay?

Counter-Strike, Quake, Unreal Tournament til og med det nye tilskuddet Shootmania er over.

Visse ignorante innlegg får meg til å sprute brus over PC skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Truffet?

Jeg ble ihvertfall truffet av den siste delen der, INGEN spill som kan måle seg med CODs close up gameplay?

Counter-Strike, Quake, Unreal Tournament til og med det nye tilskuddet Shootmania er over.

Visse ignorante innlegg får meg til å sprute brus over PC skjermen.

Nei jeg er ikke truffet, jeg liker både BF og COD jeg. Gleder meg veldig til begge spillene i serien faktisk.

 

Kanskje noe dristig av meg å skrive at ingen spill kan måle seg opp mot COD sin close quarters combat, men det er ihvertfall ingen andre av dem spillene du nevner som selges i millioner på millioner. Eller er like populært som COD.

Lenke til kommentar

Nei jeg er ikke truffet, jeg liker både BF og COD jeg. Gleder meg veldig til begge spillene i serien faktisk.

 

Kanskje noe dristig av meg å skrive at ingen spill kan måle seg opp mot COD sin close quarters combat, men det er ihvertfall ingen andre av dem spillene du nevner som selges i millioner på millioner. Eller er like populært som COD.

Noe du glemmer er at popularitet ikke måler kvalitet, Spillene selger fordi det har fått et godt rykte, men også fordi det er for alle. Det krever ingen intuisjon i det store og hele, men det er muligens derfor folk velger COD framfor andre, manne i gata velger vel heller elektronikken med minste manual framfor ei bok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg finner ingen info på nettet angående hvor mange spillere man kan være på hvert map på CoD Ghosts i Multiplayeren.

 

Husker CoD 4 på PC da jeg spilte på en svensk server med 42 players; det var alle tiders. Black Ops 2 på PC hadde derimot noe som 16 eller 18 spillere som maks på serverne.

 

Noen som har lest/hørt noe mer angående dette?

Lenke til kommentar

Unboxing av Prestige og Hardened Edition til XBO.

 

http://youtu.be/Wb6zrjuFPVw?t=1m1s

 

Kul! Ser at cdon.com lister den for 1199 hittil, litt bratt pris i mine øyne. Gleder meg stort til Ghosts nå, jeg vil ha det til PS4, men er redd jeg ikke får tak i en maskin før jul. Jeg må greie å holde meg fra å kjøpe spillet på 360'en min. Vil gjerne oppleve dette års COD på ny maskinvare og grafikk deretter :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...