Gå til innhold

Watch Dogs får slippdato (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva folk kan ha så mye imot en enkelt utgiver at de velger å droppe et spill bare fordi det står "Ubisoft" på coveret. Ville man droppet GTA5 hvis det sto det samme på coveret? Bare pga DRM og dvs andre greier så er det nok til at man boikotter alt som har med utgiveren å gjøre... henger ikke på greip...

 

Blir som om jeg skulle droppet all sjokolade fra Nidar fordi de forandret på en av marsipanposene sine!!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk kan ha så mye imot en enkelt utgiver at de velger å droppe et spill bare fordi det står "Ubisoft" på coveret. Ville man droppet GTA5 hvis det sto det samme på coveret? Bare pga DRM og dvs andre greier så er det nok til at man boikotter alt som har med utgiveren å gjøre... henger ikke på greip...

 

Blir som om jeg skulle droppet all sjokolade fra Nidar fordi de forandret på en av marsipanposene sine!!

 

Personlig mener jeg det er bedre å boikotte spill man kanskje liker, bare fordi man ikke liker måten selskapet praktiserer sine utgivelser. Om folk hadde tenkt bedre gjennom dette før man kjøper spill som Sim City, vil man unngå mye frustrasjon, og selskapene tjener mindre penger. Vil man ha en fremtid uten DRM og frustrasjon? Ikke støtt slike selskaper. Jeg har Ubisoft, EA og Capcom på min liste.

Lenke til kommentar

Jeg glemte å si at i motsetning til EA har ihvertfall Ubisoft hørt på alle de negative tilbakemeldingene om DRM, og derfor sagt at de ikke blir å inkludere dette i sine fremtidige PC-spill. De lanserte også oppdateringer som fjernet DRM fra spillene sine. Jeg havner i sjokk den dagen jeg ser EA gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Konsekvenser? Tviler på at det blir noe særlig konsekvenser for handlingene sine enn at man får en "evil" status eller noe.

Skikkelige konsekvenser burde vært at man ble gjenkjent på gata, at politiet prøvde å arrestere / skyte deg, at det gikk ut over side-quests eller hoved storyen. Men neida, dette kan vi ikke ha noe ha, for vi vil jo seff at spilleren skal oppdage ALT i spillet vårt og vi skal geileide han og håndholde han slik at han slipper å oppdage ting på egen hånd.

Kjenner Ubisoft for godt til å ta det sier for god fisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...