Gå til innhold

Sniktitt: Call of Juarez: Gunslinger (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da gir det jo ikke mening å hoppe bukk over det beste. ;)

 

Beste? Outlaws hadde en bra intro og cutscenes med bra animasjoner. Som spill var det jo gørr kjedelig.

Bane-designet var flatt, lite detaljer, bygningene hadde rare proposjoner, altfor store, høy under taket og med lite detaljer inni. Selv Doom 2 så jo mer ekte ut enn dette. Banene var også små og man var liksom sperret inne med et gjerde rundt. Bane designet må være det mest slurvete jeg har sett i noe spill som hadde et ordentlig budsjett bak seg.

Gameplayet var også kjedelig og alt man gjorde var å gli rundt i en by som ikke så troverdig ut og skyte på menn som så mer ut som flaksende høns.

Var en grunn til at jeg styrte unna det på 90 tallet ja.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Outlaws var fantastisk. Har ikke sett noe gameplay fra Gunslinger, men jeg håper det er noe ala de to første Call of Juarez-spillene.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...