Gå til innhold

Twin Peaks-sesong 3


Anbefalte innlegg

For de som er gamle nok til å huske Twin Peaks og som ønsker å se sesong 3 bli laget, så er det å anbefale å joine gruppen på Facebook og underskrive på søknaden som faktisk skal sendes til David Lynch. :)

 

https://www.facebook.com/BringBackTwinPeaks?hc_location=stream

 

http://www.ipetitions.com/petition/bring-back-twin-peaks

 

 

Det jobbes hardt av fansen for å få denne serien tilbake, så for de som likte serien, så er det bare å hive seg på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis "Twin Peaks - Fire walk with me"-filmen hadde gjort det økonomisk bra, så var planen å lage flere Twin Peaks-filmer i en serie som skulle utforske mer både før og etter TV-serien. Dessverre gjorde ikke denne filmen det bra, så det ble lagt bort. :(

 

Er enig i at sjangsen er liten, men det er verdt et forsøk. Det har vært mye press på David Lynch de siste årene rundt Twin Peaks og dermed kan det også hende at et TV-selskap eller Netflix ønsker å gå inn i et samarbeid hvis de ser at interessen er der blant publikum. Husk at Twin Peaks var en milepæl i TV-verden på den tiden, mens nå er media-verden mye mer åpensinnet til slike serier. Det gjelder bare å få snøballen til å begynne å rulle.

 

For alt vi vet så ender denne underskriftskampanjen i en eller flere nye twin Peaks-filmer. :)

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Elsket Twin Peaks da det fortsatt var noe nytt, men ser ikke poenget med å lage en ny sesong eller film nå. Hele plottet ble jo ferdig med filmen (til tross for en liten, uløst cliffhanger i sesong 2), og hvem skulle vi kunne få tilbake av de gamle skuespillerne? De aller fleste ville vært helt nye, og da er jo hele poenget borte. Om alle må byttes ut kan man heller lage en ny serie fra begynnelsen, i stedet for å cashe inn på navnet Twin Peaks. Problemet er at det er gjort mange ganger, og det blir sjelden bra. Jeg vil heller anbefale å se serien om igjen om man absolutt må ha mer, og heller beholde de gode minnene i stedet for å lage nye, dårlige minner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 år senere...

Begynte å se første sesong av Twin Peaks for en uke siden. Det var virkelig en kjedelig og treg første episode. Jeg tenkte midtveis i episoden om det skulle forbli en lidelse å se resten. Men det ble det ikke.

 

Twin Peaks er legendarisk av en grunn, en skikkelig kultserie av en årsak. Det er ingen tilfeldighet. Karakterene, humoren, mystikken, musikken, kulissene, absurditetene, stereotypene og den familiære følelsen er noe man sjeldent finner i en og samme serie. Etter å ha sett 1 og 1/2 sesong kan jeg godt forstå hvorfor serien blir ansett som den blir, hvorfor den er legendarisk og har blitt en kultserie.

 

Det blir spennende å se hva den nye versjonen (fortsettelsen) har å by på.

 

Ps. Jeg var ikke gammel nok til å se serien når det ble utgitt.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynte å se første sesong av Twin Peaks for en uke siden. Det var virkelig en kjedelig og treg første episode. Jeg tenkte midtveis i episoden om det skulle forbli en lidelse å se resten. Men det ble det ikke.

 

De fleste opplever det slik. Jeg var kanskje en av få som var hektet alt etter første episode. Men det tar noen episoder før man blir besatt, noe de aller fleste jeg har anbefalt serien til har opplevd. :) 

 

Twin Peaks er legendarisk av en grunn, en skikkelig kultserie av en årsak. Det er ingen tilfeldighet. Karakterene, humoren, mystikken, musikken, kulissene, absurditetene, stereotypene og den familiære følelsen er noe man sjeldent finner i en og samme serie. Etter å ha sett 1 og 1/2 sesong kan jeg godt forstå hvorfor serien blir ansett som den blir, hvorfor den er legendarisk og har blitt en kultserie.

 

Jepp. Etter å ha sett utallige serier vil jeg påstå at Twin Peaks er unik. 

 

Mystikken og stemningen er helt unik og helt ulikt noe annet etter min mening. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...