Gå til innhold

Neste Call of Duty kan være avslørt (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg ikke, egentlig. Selv om jeg storkoser meg med BO2, så føler jeg likevel at spillene er som en eneste stor DLC. Nå klarer de jo å presse grafikken litt lengre, og det er klar forskjell fra BO1 til BO2.

 

Dessverre blir det nok en nytt moderne krig-skytespill der singleplayerdelen går på skinner (Noe CoD har gjort siden CoD2 (første jeg spilte)).

 

 

Lenge siden et godt skytespill satt tilbake i tid er kommet ut. Tar gjerne et WW1/WW2 spill igjen (lenge siden sist). Ellers synes jeg godt de kan ta tilbake kjøretøy igjen. CoD 3 er fortsatt mitt favoritt-spill. Gud så mye morro jeg hadde det på Eder Dam som medic.

Lenke til kommentar
Infinity Ward på banen igjen

Infinity Ward er vel strengt tatt kun Infinity Ward etter navn.

Over 80% av de tidligere IW ansatte jobber nå for Respawn Entertainment.

 

Spørsmålet som burde stilles er i min mening om et selskap skal gjenkjennes som et selskap kun på grunn av navnet, eller om man skal se på hodene bak navnet som faktisk lager programvaren.

 

For meg er Respawn Entertainment "det nye" Infinity Ward.

Infinity Ward er kun et tomt skall av det som tidligere var en anerkjent utvikler. Et skall nå fylt med diverse Activision-krimskrams for å kunne fortsette å melke penger på en allerede utmelket ku.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...