Gå til innhold

Nå kan du prøve Anno Online (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøkkel og spill ble mottatt med stor takk. :) Likte det jeg så, og kommer så absolutt til å bruke mye tid på dette når det slippes etterhvert. Bare et kjapt spørsmål først: Er det mulig å hoppe over tutorial på et vis? Er blitt level 2, men frem til nå har jeg ikke fått spilt noe som helst på egenhånd. Kan bare gjøre det jeg får beskjed om, og selv da har jeg null mulighet til å tenke selv. Å si jeg må ha fire hus er en ting, men å nekte meg å faktisk bygge husene fordi de er noen ruter for langt til siden eller jeg ikke har questen aktiv (!) blir for dumt.

Lenke til kommentar

Er lvl 2 selv. Seriøst, denne turtorial generasjonen har gått for langt. Jeg vil ikke bli leid igjennom spillet på denne måten!

La oss nå utforske og finne ut litt selv da for pokker! La det nå i allefall være valgfritt.. Værre start i et spill har jeg sjelden vært borte i.

Kan ikke plasere bygningene hvor man vil engang..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk takk Gamer.no :) Level 3 etter bare noen minutter spilt.

 

Elsker Anno serien. Ble litt skuffet av Anno 2070 på grunn av at etter så stor suksess med Anno 1404 og ny race, så syns jeg de gikk litt overboard med 3 races.

 

Dette ser veldig kult ut og ser veldig likt ut som Anno 1404 som jeg liker veldig godt. Ser ut som det blir et grinding spill, men ikke på nivå som Travian. Her kan man bygge basen hvordan man ønsker og er veldig identisk til hvordan vi kjenner Anno serien.

 

Blir gøy å spille mer sånn at man kan unlocke flere bygninger og komme litt videre i spillet.

Lenke til kommentar

Nøkkel og spill ble mottatt med stor takk. :) Likte det jeg så, og kommer så absolutt til å bruke mye tid på dette når det slippes etterhvert. Bare et kjapt spørsmål først: Er det mulig å hoppe over tutorial på et vis? Er blitt level 2, men frem til nå har jeg ikke fått spilt noe som helst på egenhånd. Kan bare gjøre det jeg får beskjed om, og selv da har jeg null mulighet til å tenke selv. Å si jeg må ha fire hus er en ting, men å nekte meg å faktisk bygge husene fordi de er noen ruter for langt til siden eller jeg ikke har questen aktiv (!) blir for dumt.

 

Du slippes løs på egen hånd litt etter level 2 :) , da er det fritt fram å bygge ^^

Lenke til kommentar

Meh. er vel følelsen. Starten er veldig hurtig og mye skjer på kort tid. Så kommer lvl 4 og en stor stopp spretter opp. Oppgradering av hus krever latterlig mange materialer og du har ikke råd eller tid til å bygge flere forskjellige ting samtidig siden alt koster den samme typen materiale. Man blir sittende og vente i flere titalls timer før man kan kjøpe neste ting. Nesten så man føler man blir tvunget til å bruke penger i real-money store. Noe som garantert er hele strategien deres også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...