Gå til innhold

Gearbox kjøper Homeworld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite notat: Gearbox skriver "...with the intent of making them accessible on today's leading digital platforms."

 

Dette høres for meg ut til at de vil utgi eksisterende Homeworld-spill ut på digitale distribusjonsplattformer (Steam, GoG osv), ikke at de vil gi spillene ut på konsoller.

Lenke til kommentar

Høres virkelig ikke lovende ut. Kunne heller tenkt meg at det havna hos et studio som har erfaring med strategispill til PC, og ikke et firma som lager FPSer til konsoll.

 

Når jeg tenker meg om litt så kan jeg egentlig ikke forestille meg noe verre. :S

 

Får vel la tvilen komme dem til gode foreløpig, men nesten så jeg frykter en Homeworld-FPS nå.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Høres virkelig ikke lovende ut. Kunne heller tenkt meg at det havna hos et studio som har erfaring med strategispill til PC, og ikke et firma som lager FPSer til konsoll.

 

Når jeg tenker meg om litt så kan jeg egentlig ikke forestille meg noe verre. :S

 

Får vel la tvilen komme dem til gode foreløpig, men nesten så jeg frykter en Homeworld-FPS nå.

 

FPS til konsoll? Borderlands 1? 2? Det er nemlig disse to spillene Gearbox er mest kjent for.

 

Til artikkelforfatter:

Gearbox laget ikke DNF. Det eneste de gjorde var å legge til flerspiller og den siste finpussen.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg kan ikke komme på ett eneste gearbox-spill jeg synes er godt. Det har dratt seg opp til middelmådig dog, eksempler?

 

AtW

For å gjøre det litt enklere og mindre synsing-basert - her har du den fullstendige Metacritic-listen over Gearbox-spill som gir en pekepinn på hvilke spill som ble anerkjent av kritikere og brukere ute i verden.

 

http://www.metacritic.com/company/gearbox-software

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Tja, hva med; Half-Life serien, CS 1.6, James bond nightfire, Halo 1, BrothersInArms serien, borderlands 1&2.

 

De dårlige folka her syter over??? Duke Nukem & Aliens -__- ignoranse heter det

 

Half-life-serien og CS? Vil ikke akkurat kalle det gearbox-spill. Og Halo, som i den bedritne porten? Men de sto vel bak Oposing Force, som er bedre enn middelmådig, det skal jeg være enig i. Nightfire har jeg ikke spilt. Resten på lista er middelmådig eller verre.

 

AtW

 

For å gjøre det litt enklere og mindre synsing-basert - her har du den fullstendige Metacritic-listen over Gearbox-spill som gir en pekepinn på hvilke spill som ble anerkjent av kritikere og brukere ute i verden.

 

http://www.metacritic.com/company/gearbox-software

 

Takk for en interessant lenke, 73 i snitt underbygger vel forsåvidt at det er relativt middelmådig, så høye scores spill får i dag, dog er det høyere enn en jeg ville gitt det rent personlig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...