Gå til innhold

Problemer med å logge inn? Feilmeldinger eller bugs? Rapporter her!


Anbefalte innlegg

Har et par annonser som ikke vises noe plasser foruten under 'andre annonser fra annonsøren' - er det noe som kan årnes ?

 

Dersom disse annonsene er eldre en 6 måneder har de nok blitt satt som utgått. Jeg har nå lagt inn mulighet til å utvide en annonse sin levetid inne på annonsesiden som du kan bruke dersom du synes noen av annonsene dine fortsatt er aktuelle.

 

Dette med utløpsdato på annonser er noe vi prøver ut og vil veldig gjerne ha innspill på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min z3 compact med chrome vises ikke twitter meldinger som er lagt direkte inn i innlegg. Innleggene blir bare blanke. Men hvis eg trykker svar så kan eg kopiere linken som tydeligvis ligger der...

 

På z2 tablet vises de derimot.....

 

Noen som har en ide om hva som er galt?

 

Det var innstilling i Chrome. Datasparing..... Slo den av, vips.

 

Trodde ikke den gjorde noe når eg var på wifi......

 

Så bra det løste seg! \o/

Lenke til kommentar

 

Har et par annonser som ikke vises noe plasser foruten under 'andre annonser fra annonsøren' - er det noe som kan årnes ?

 

Dersom disse annonsene er eldre en 6 måneder har de nok blitt satt som utgått. Jeg har nå lagt inn mulighet til å utvide en annonse sin levetid inne på annonsesiden som du kan bruke dersom du synes noen av annonsene dine fortsatt er aktuelle.

 

Dette med utløpsdato på annonser er noe vi prøver ut og vil veldig gjerne ha innspill på :)

 

 

De siste dagene var de to annonsene aktive men ville ikke vises hvis man ikke så under 'andre annonser fra annonsøren' , idag var de begge utgått så jeg har aktivert de på nytt.

 

En annen ting jeg lurer på er hvorfor annonser som er merket som ferdig vises når jeg klikker på mine aktive annonser linken ? da kommer det opp 27 stk annonser som ikke burde være med i lista, hvordan kan jeg slette disse ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

 

Jeg har lagt inn en annonse hvor jeg ønsker å kjøpe et eldre hovedkort. I en av henvendelsene fikk jeg tilbud om å kjøpe en hovedkort til det som ble påstått å være halv pris av ny. Den oppgitte ny-prisen var ca 10 gangen av det jeg forventet at et slik hovedkort skulle kost. Jeg gjorde den potensielle selger oppmerksom på dette forholdet. I tilsvaret fastholdt den potensielle selgeren på den opprinnelige prisen (ca 10 gangen av hva jeg forventet at ny-pris på produktet var før de gikk av markedet), og sendte i tillegg en lenke fra en internettside/butikk som tilsynelatende bekreftet en ny-pris i dette området. Ved nærmere ettersyn på siden kunne man derimot lese at den oppgitte prisen var for 10 hovedkort (10 pack).

 

Min opplevelse av saken var at den potensielle selgeren prøvde å selge et produkt til en pris som er vesentlig over (5-10 ganger over) hva en med rimelighet kan forvente og i tillegg bevist forsøkte å gi en uriktig beskrivelse av ny-pris for å forsvare den tilbudet prisen.

 

Er dette saker dere ønsker ytterligere informasjon om?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 5 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...