Gå til innhold

Problemer med å logge inn? Feilmeldinger eller bugs? Rapporter her!


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Kan noen si meg hva "Annonsøren er sperret" faktisk innebærer? Er brukerkontoen blitt slettet? Av brukeren, eller av administratorer slik som det høres mer ut som i meldingen?

 

-Stigma

 

Hei hei!

 

Det vil si at at bruktmarked-kontoen til tek-kontoen er sperret for brukt på bruktmarkedet av en administrator :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Beklager for sent svar. Fikk plutselig ingen notis på aktivitet i denne tråden, noe jeg gjorde før.

 

 

Teit spørsmål, men hvor endrer jeg adresseinformasjonen min? har vært rundt på de forskjellige tek.no sidene og finner det ikke. (prøvd både Opera og IE 11) Heldigvis har jeg bare flyttet en oppgang, men likevel:-)

 

Hei hei!

 

Du endrer dette direkte på bruktmarkedet: http://www.hardware.no/bruktmarked/minSide

 

 

Så ja, hvordan logger man inn på dette markedet?

Jeg har registrert meg der og fått slik sms ting for lenge lenge siden, men jeg kan jo ikke logge inn eller legge til en ny annonse, så for så si det slik, hvordan?

 

Du logger inn ved å trykke på en grønn "Logg inn" i toppen av siden - på "Tek-linjen".

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei, hvorfor lagrer den ikke adresseinformasjonen min? Jeg har prøvd med både IE og Chrome så er ikke det. Trykker på lagre så blir bare alt borte igjen.

 

EDIT: Fant ut hvorfor. Dere må godta postnummer som starter på 0! Eller får man ikke lovt å selge noe fra Oslo? ;)

Endret av _Spook_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når jeg prøver å fjerne eller legge til bilder fra annonsen min blir jeg sendt tilbake til der jeg kan velge å redigere eller publisere annonsen.

 

Det er 2 bilder på annonsen min, men hovedbildet vises ikke som thumbnail når man søker etter annonser.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å fjerne eller legge til bilder fra annonsen min blir jeg sendt tilbake til der jeg kan velge å redigere eller publisere annonsen.

 

Det er 2 bilder på annonsen min, men hovedbildet vises ikke som thumbnail når man søker etter annonser.

 

Jeg har gjort litt om på annonse-editoren nå slik at man kan velge hovedbilde. Kan du prøve igjen nå?

Lenke til kommentar

Prøver å legge inn en annonse, når jeg trykker på Lagre og Forhåndsvis får jeg en tom side, altså får header, meny og footer, men inni div#main er det kun søkefelt og meny, ingen forhåndsvisning eller feilmeldinger.

UPDATE: Nå får jeg en mainColumn og en Rightcolumn (som inneholder en annonse), men #createNewAd er tom fortsatt

Lenke til kommentar

 

Prøver å legge inn en annonse, når jeg trykker på Lagre og Forhåndsvis får jeg en tom side, altså får header, meny og footer, men inni div#main er det kun søkefelt og meny, ingen forhåndsvisning eller feilmeldinger.

UPDATE: Nå får jeg en mainColumn og en Rightcolumn (som inneholder en annonse), men #createNewAd er tom fortsatt

 

 

Kan du prøve igjen nå? Jeg fant jeg feil med bildevelgingen som gjorde gjorde det problematisk å lagre annonser uten bilder.

Lenke til kommentar

På min z3 compact med chrome vises ikke twitter meldinger som er lagt direkte inn i innlegg. Innleggene blir bare blanke. Men hvis eg trykker svar så kan eg kopiere linken som tydeligvis ligger der...

 

På z2 tablet vises de derimot.....

 

Noen som har en ide om hva som er galt?

 

Det var innstilling i Chrome. Datasparing..... Slo den av, vips.

 

Trodde ikke den gjorde noe når eg var på wifi......

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...