Gå til innhold

Er PC-en din barsk nok for Metro: Last Light? (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Har alltid hatt følelsen av, og med god grunn, at enginen bak metro er dårlig optimalisert for PC. Det er ingen grunn til at selv Metro:2033 skal være vanskeligere å kjøre på fullt enn Crysis 3, når det ser langt bedre ut enn Metro. Battlefield 4 ser langt bedre ut enn Metro:last Light men tviler på at de kommer til å kreve Titan for å kjøre det påå fullt. Når de krever såpass mye for Last Light så er det noen som ikke har gjort en god nok jobb med optimaliseringen asså;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CPU: 3.4 GHz Multi-Core, f.eks. Intel Core i7 - Checked

RAM: 8GB - Checked (sitter med 12 GB så skulle holde)

Skjermkort: GeForce GTX 690 / GeForce TITAN - Usikkert, sitter på et GTX 670. Mulig det blir oppgradering.

 

Men tror nok jeg skulle klare å kjøre dette spillet uten for mange nevneverdige problemer. Og tror faktisk jeg blir å kjøpe det og, ser jo lovende ut.

Lenke til kommentar
CPU: 3.4 GHz Multi-Core, f.eks. Intel Core i7 - Checked RAM: 8GB - Checked (sitter med 12 GB så skulle holde) Skjermkort: GeForce GTX 690 / GeForce TITAN - Usikkert, sitter på et GTX 670. Mulig det blir oppgradering. Men tror nok jeg skulle klare å kjøre dette spillet uten for mange nevneverdige problemer. Og tror faktisk jeg blir å kjøpe det og, ser jo lovende ut.

 

er bare å slenge inn et 670 kort til det så er du good to go ;)

Lenke til kommentar
Får håpe spillet ikke krever at du skal kunne bruke æøå da...

 

Usikker paa om det var ment som humor eller om det var ment som noe annet, men hvis du absolutt skal henge deg opp i om jeg bruker æøå eller ikke saa er det en god grunn for det: Jeg bor ikke i Norge for oyeblikket og jeg har engelsk tastatur.

Endret av xxTJxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
er bare å slenge inn et 670 kort til det så er du good to go ;)

 

Har tenkt tanken flere ganger, men oftest når tanken streifer, er der et eller annet som skjer som gjør at pengene må brukes på noe annet. Tror det er noen onde krefter der ute, utenom staten da, som finner ut når man har litt penger tilgode :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Wohoo! Pc-en min holder seg innenfor minstekravet :DKan bli bra dette her ja :)
Du mener minimumskravet? Det forsikrer bare at spillet starter, ikke at det er spillbart.

 

Yups, mente nok minimumskravet. Regner med at det ikke setter krav til størrelse på PC-en :)

Joda, er nok klar over at det ikke nødvendigvis blir spillbart, så den siste kommentaren min var ment med litt humor, og da rettet mot myself :)

Lenke til kommentar

Joda, hvis de holder seg til gammel lanseringsplan skulle 700-serien være ute cirka nå. Men i mangel av konkrete nyheter ser det ut til at denne blir utsatt til senere i år. Etter sigende fikk vi Geforce Titan lansert som noe å bruke pengene på hvis vi ikke skulle klare å vente til høst/vinter.

Ser ut som vi må vente en stund på 7-serien:

http://www.tomshardware.com/news/Nvidia-GeForce-GTX-700-Maxwell,21918.html

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Jøss! Jeg har en 7år gammel sliter som dro seg gjennom Metro: Last Light med ALT på LOW, oppløsning på 1920x1200 (Y)

Prøvde meg på litt forskjellige blandinger av instillingene å greide noen ganger alt på Medium med gjevn bildeflyt helt til det skjedde for mye på skjermen xD

Mine (atm) Spec:

CPU Intel core 2 quad @ 2.4Ghz

RAM 4gb

GPU Geforce 550Ti

Full hardware-oppgradering trengs!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...