Gå til innhold

Anmeldelse: Age of Empires II HD (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk.

 

Forsåvidt helt enig i at å ikke ha en lan modus er idioti, men om eneste problem er tregt nett vill trafikken bli sendt lokalt dersom alle spillere i matchen er på samme netverk så netverks lagg vill ikke være ett problem i følge en developer som kom med en ganske god forklaring i en reddit ama de gjorde. Så etter en match har startet er det kun score og achievement info som blir sendt over nett.

 

Er veldig mange med lagg problemer, til og med når de spiller lokalt, samt at spillet i følge mange ikke fungerer i heletatt på windows xp. Det sies at de jobber med å fikse dette så ville nok muligens andbefalt å vente litt med eventuelt kjøp.

 

Kilde:

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1br1cx/we_are_the_age_of_empires_ii_hd_development_team/

Endret av Stormert
Lenke til kommentar

Jeg er Hardcore AOE2 fan, og absolutt en av den fanbasen artikkelforfatteren referer til! :)

Eier samtlige AOE2 spill med expansions, og er enda en ivrig spiller når aneldningen byr seg.

Likevel har jeg litt problemer med å se at dette er verdt sine drøye 150,-

 

De reklarmerer med HD, men grafikken har jo overhodet ikke blitt pusset opp, og som overnevnt, teksten er blitt for liten til dagens oppløsninger.

Føler egentlig dette er et produkt som har blitt gitt ut for å skrape ut litt ekstra penger av fansen, før spillet og serien dør helt og forblir hos entusiastene.

Det kunne blitt gjort så mye bedre!

Jeg kommer nok til å kjøpe det, men da pga integrasjonen i steam og det blir mye lettere å spille med venner etc.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk.

Ser ikke vitsen selv lenger med og ha egen lan-modus. Alle har vel internett oppkobling? Utgår fra det går og lage eget spill som er lukket på serveren og det du egentlig oppnår er det samme?

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk.

 

Lan modus? Hva skal du med det? Er jo bare å lage en privat match så inviterer du venner på steam

Lenke til kommentar

Synes 9 av 10 virker ganske snillt? At orginalen er bra er så sin sak, men selve oppussingen virker jo som mildt sagt ganske mye latmansarbeid? De har ikke engang tatt seg bryet med å skalere tekst ordentlig?

 

AtW

 

Dette produktet er direkte hån mot fansen, og som du sier latmansarbeid.

Jeg er rett og slett litt irritert på utgiverne.

Er jeg alene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Lan modus? Hva skal du med det? Er jo bare å lage en privat match så inviterer du venner på steam
Ser ikke vitsen selv lenger med og ha egen lan-modus. Alle har vel internett oppkobling? Utgår fra det går og lage eget spill som er lukket på serveren og det du egentlig oppnår er det samme?

 

Jo i utganspunktet, men når jeg hører folk har lagg problemer når de gjør det så syntes jeg det blir for dumt, spesielt med tanke på at aoe2 var et veldig flott og kjent lan spill i utgangspunktet. At utvikler da er så redd for piratkopering og har så lite tillit til sine kunder, så får de ingen penger fra meg.

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...