Gå til innhold

Diablo 3: [Løst] Er dette greie Barbarian stats og skills?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har veldig mye "mer" cc (crit chance) enn cd (crit dmg). Den bør være ca 10x så mye for å være mest mulig effektiv. Se om du ikke kan ofre litt resistance (du har jo ekstremt mye) og få deg litt cd istedenfor, da bør du få litt bedre dmg.

 

Foruten kan det være enklere å linke til profilen din på battle.net slik at vi kan se itemsa dine også :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem, du må bare bytte ut en spell så du får litt heal. Rend med Blood Lust så skal du nok se du overlever :) Høyere dmg gir deg også mer life-steal fra beltet ditt

 

Jeg hadde byttet ut våpnet ditt med en Skorn med cd og gemmet den med cd. Da kan du gå en del ned på dps og fortsatt få bedre dmg.

Lenke til kommentar

Ok, da blir jeg nok å bytte ut Ancient Spear,

da det har vært en av healing metodene mine. :p

 

Fant en Skorn som jeg tror er rimelig bra?:

 

post-75835-0-05003900-1366030001_thumb.jpg

 

Edit: Er det noen av gemtypene jeg burde bytte ut,

eller har jeg et greit oppsett av gemtyper i utstyret mitt?

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Linker meg selv så du har en å sammenligne med. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zarfax-2449/hero/5445870

 

Du har veldig bra pants, hjelm og skuldre. Sort forbedringspotensiale på amulet, prøv å få noe mer lignende min, med høy CC/CHD. Kan craftes. Gå for lacuni prowlers for å maxe ut movespeed (25% er cap). Kan med fordel gå for ringer og gloves med mer CC og CHD. Du trenger ikke mer enn max 600 AR selv på mp10 da du har så mye LS som barb. Til slutt ville jeg ha byttet ut leap med sprint da dette er den viktigste skillen for å holde permawrath + at du mover mye kjappere.

 

Du har riktige gemtyper men for all del oppgrader de til ett høyere nivå.

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg spiller mp8-10 runs med 500 res barb, så du trenger ikke å ha så ekstremt mye res. En god blanding av vit, dps og life steal gjør at du overlever bra selvom du ikke har så mye res.

 

En annen ting er at det ikke lønner seg å bruke skorn om du skal være ww barb. Veldig vanskelig å regene nok fury for å ha den og berserker konstant... Uansett, her er min barb (ikke mainen min dog, så har ikke 100% innsikt i barb :p)

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...