Gå til innhold

Kan dette spelet konkurrere mot Ni No Kuni? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bland kampsystemet fra Tales inn med Ni no Kuni og man har et supert spill.

Ni No Kuni var bare et sexy spill, men det hadde ingen mening siden kampsystemet var så kjedelig at jeg stoppet nå jeg fikk dragen.

 

Visst ikke kampsystemet er bra som FF X og Xenoblades C etc,

så er det rett og slett ikke morsomt og gjøre side quest og finne hemmelige plasser,

 

For lets face it, alle side quest og kister handler om og skaffe bra våpen og armor sån at man kan klare spillet.

 

Start med og finne et glass vann, gi det til en fyr som er tørst han gir deg noe, repeat 10 ganger også ender du opp med dritbra våpen.

 

Der feiler Ni No Kuni for meg, jeg har ikke lyst og klare Side Quest for kampsystemet er kjedelig og designet for 3 åringer.

Lenke til kommentar

Der feiler Ni No Kuni for meg, jeg har ikke lyst og klare Side Quest for kampsystemet er kjedelig.

 

Om jeg ikke husker feil endret kampsystemet spillereglene hele tiden i det spillet, men uansett blir Tales så vidt jeg er bekjent et live action button push kampsystem? Altså at en ikke velger angrep men må respondere på muligheter som oppstår og knappekombinasjoner slik som i DmC/MGS Rising osv?

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil endret kampsystemet spillereglene hele tiden i det spillet, men uansett blir Tales så vidt jeg er bekjent et live action button push kampsystem? Altså at en ikke velger angrep men må respondere på muligheter som oppstår og knappekombinasjoner slik som i DmC/MGS Rising osv?

Hmm ble litt forvirret av inlegget, men det er min feil, Tales er et spill hvor hva du trykker skjer med en gang, det er ikke mye kombinasjoner, men mere trykk på knappen for og gjøre det, men ting skjer ganske fort så man må tenke kjapt, er 6 år siden jeg testet det beste Tales spillet, Tales of Symphonia, så glemmer lett hvordan spillet var, alt jeg husker er at spillet er one of a kind når det gjelder random encounter, visst man tenker Jrpg style.

 

Ni No Kuni er mere et veldig klønete kampsystem, men siden spillet er så bra så velger de fleste anmeldere (alle) og glemme den delen , men sånn er det med spille anmeldere nå for tiden, (host Bioshcock) ...

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...