Pariuss 1 Report post Posted April 11, 2013 Hva skjer når Far Cry 3 og Terminator får et barn? Les hele saken 0 Quote Share this post Link to post
Dr. Mobius 1587 Report post Posted April 11, 2013 Tror ikke jeg har gledet meg så mye til et spill på mange år! Glemmer ikke første gangen jeg så Terminator som 7-åring. Herlig! 0 Quote Share this post Link to post
medlem-105082 1655 Report post Posted April 11, 2013 Dette er noe av det råeste jeg har sett på lenge! 0 Quote Share this post Link to post
Sir3n 7 Report post Posted April 11, 2013 (edited) Sitter å spiller det nå , liker stilen ganske bra, virker som ett arcade fps.... Er jo teknisk sett bare en kraftig reskinna FC3 da, virker som dette ble begynt som en liten kødd inne i selskapet som de fortsatte på. PS: Siden jeg spiller nå så er det jo ikke skaffet legit men måtte være sikker før jeg bestemte meg, men når release kommer så blir det kjøp ja, ingen tvil Link til screens fra Steam; http://steamcommunit...files&view=grid Edited April 11, 2013 by Sir3n 0 Quote Share this post Link to post
LarsP 1363 Report post Posted April 11, 2013 Det er sånn DLC bør være, ikke ubetydelig fjas som ekstra våpen, hatter og små tilleggsoppdrag. Dette skal definitivt kjøpes inn. 0 Quote Share this post Link to post
Hrodebert 1067 Report post Posted April 11, 2013 Nydelig tilbakeblikk fra åttitallet. Minner meg om de gode gamle tegnefilmene en vokste opp med. 0 Quote Share this post Link to post
R2-D2 4 Report post Posted April 11, 2013 er noen russere som har utnyttet en exploit i uplay som gjør slikt uplay tror du allerede eier spillene slik du får lastet dem ned gratis der i blandt dette som har blitt leaked til forskjellige torrent sider for det skjedde i går... 0 Quote Share this post Link to post
Sir3n 7 Report post Posted April 11, 2013 Vel duuh, gammelt nytt Var noen som nevnte det i en kommentar på en artikkel igår så jeg fant ut at jeg skal prøve, som sagt at dette blir et kjøp 0 Quote Share this post Link to post
PaladinNO 458 Report post Posted April 11, 2013 Dette skal så kjøpes! Så 15-min videoen og bare satt å gliste bredere og bredere til jeg fikk ørevoks i munnvikene - gief 1. mai! 1 Quote Share this post Link to post
jihn 269 Report post Posted April 12, 2013 Dette kan bli riktig artig! Får fine flashbacks til HE-MAN her 0 Quote Share this post Link to post
Muggkaare 15106 Report post Posted April 12, 2013 Det er sånn DLC bør være, ikke ubetydelig fjas som ekstra våpen, hatter og små tilleggsoppdrag. Dette skal definitivt kjøpes inn. Det er ikke noen DLC, men et enkeltstående spill. 0 Quote Share this post Link to post