Gå til innhold

– Neste Xbox vises frem om en måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke si noe negativt om noe som helst egentlig. Men er jeg den eneste her som ikke er gira på en ny Xbox? Er ikke en fanboy, men bruker bare Pc og Ps3 nå (litt nysgjerrig på Wii U). Kan ikke forestille meg å kjøpe mer enn en neste-generasjons konsoll.

 

4 av 5 av de som poster over deg er ikke så veldig gira på en ny Xbox,så nei... Det er ikke bare deg!:D

 

Jeg driter i om det heter Xbox eller Playstation,kjøper det som gir best feeling. Dvs en blanding av ytelse,exclusives,tilleggsfunksjoner og konsollens utseende bestemmer dette. Always on ser jeg på som en relativt problemfri greie. Kan ikke huske å ha opplevd at internettet i huset noen gang har slutta å virka.. Hvis det skulle gjøre det så får man stikke hodet ut i den eventuelle sola:)

 

er spent på Sony i år,tross at de lanserte konsollen uten å faktisk vise den fysisk. L-O-L? Microsoft hadde best produkt forrige gang,men ting kan snu fort:)

Lenke til kommentar

Sony er nok gjerne ute etter å vise Microsoft at de har vært med i gamet lengre enn dem og at gamle hunder kan lære nye triks. Jeg synes det de har vist til nå virker veldig bra selv om jeg ikke er av typen som trenger noen sosiale nettverk eller integrasjon av slikt på spillkonsollen min. De har virkelig skjønt at markedet liker internett og de har åpnet slusene for interesserte utviklere.

 

Jeg ville ikke blitt kjempeoverrassket om Microsoft med sin neste Xbox gjør noe av det som Sony gjorde i denne generasjonen - satser litt for hardt på Xbox-navnet. Nå har jeg selvfølgelig ikke noen andre kilder enn fora og podcaster, men det virker som at flere og flere utviklere uttaler misnøye om Microsoft sin håndtering av utviklere (ikke bare den dag i dag, men også bakover i tid), noe Sony nå får skryt for.

 

Når det kommer til alle ryktene så stiller jeg meg likegyldig. Frem til Microsoft faktisk lanserer konsollen sin og med det viser oss hva den faktisk er og har/ikke har ligger det ikke noe nyttig i å lese rykter.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...