Gå til innhold

Metal Gear Solid V er kunngjort (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke et eneste ord fra skribenten om at Liquid? Snake er i denne traileren? Bu.

 

litt forvirrende, det ser ut som big boss, men den delen med at armen er borte minner meg om liquid. og den blonde fyren ser ut som Master Miller.

 

Veldig forvirrende, håper det er big boss eller snake, dette er bare så sykt badass, minner meg litt om Zack og Cloud med måten de viser vennskapet mellom de 2 på operasjons bordet,

 

Cant fucking wait! :D dette er konge

Lenke til kommentar

litt forvirrende, det ser ut som big boss, men den delen med at armen er borte minner meg om liquid. og den blonde fyren ser ut som Master Miller.

 

Veldig forvirrende, håper det er big boss eller snake, dette er bare så sykt badass, minner meg litt om Zack og Cloud med måten de viser vennskapet mellom de 2 på operasjons bordet,

 

Cant fucking wait! :D dette er konge

 

Hovedpersonen må jo være Big Boss, eventuelt en annen unnamed klone. Tviler på det er Liquid, og i alle fall ikke Solid (Snake).

 

Hvor er det dere ser Liquid i traileren? Hvem er han brannskadde duden?

Lenke til kommentar

litt forvirrende, det ser ut som big boss, men den delen med at armen er borte minner meg om liquid. og den blonde fyren ser ut som Master Miller.

 

Veldig forvirrende, håper det er big boss eller snake, dette er bare så sykt badass, minner meg litt om Zack og Cloud med måten de viser vennskapet mellom de 2 på operasjons bordet,

 

Skrev det litt rart. Så ikke at spørsmålene er der. Det er nok Big Boss ja, ville ihvertfall være mer trolig ettersom spillet er satt til 80-tallet når Big Boss våkner opp fra komaet.

 

Men han andre der ser ikke ut som Master Miller, og heller Liquid. Derfor ville også en snillere eldre utgave av Ocelot og Liquid i samme spill være noe fansen vil også se. Fansen digger jo Ocelot, og når de skal ha et "flashback"-spill så er det jaggu meg slik at de fleste ønsker å se karakterer de kjenner til fra hovedspillene, ikke spinoffs som de Master Miller var med i.

 

Kiefer Sutherland voicer fyren med bandasje rundt hue.

Lenke til kommentar
litt forvirrende, det ser ut som big boss, men den delen med at armen er borte minner meg om liquid. og den blonde fyren ser ut som Master Miller.Veldig forvirrende, håper det er big boss eller snake, dette er bare så sykt badass, minner meg litt om Zack og Cloud med måten de viser vennskapet mellom de 2 på operasjons bordet,
Skrev det litt rart. Så ikke at spørsmålene er der. Det er nok Big Boss ja, ville ihvertfall være mer trolig ettersom spillet er satt til 80-tallet når Big Boss våkner opp fra komaet.Men han andre der ser ikke ut som Master Miller, og heller Liquid. Derfor ville også en snillere eldre utgave av Ocelot og Liquid i samme spill være noe fansen vil også se. Fansen digger jo Ocelot, og når de skal ha et "flashback"-spill så er det jaggu meg slik at de fleste ønsker å se karakterer de kjenner til fra hovedspillene, ikke spinoffs som de Master Miller var med i.Kiefer Sutherland voicer fyren med bandasje rundt hue.

Master miller ser jo klin lik han blonde fyren pluss at han var med i Mgs1 han er en av de første som ringer deg, bare at senere finner han ut at det er liquid som later som det er milller, men det er brillene som gjemmer djeset som betyr at Miller alltid har brukt solbriller siden snake aldri så at det var Liquid,

 

Men tipper at det er en helt syk klone nano tech historie bakkom alt, og hva i all verden er det han har på hode i siste snutten o,O?

 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig helt rått dette! Var så mye awesomeness i denne traileren at jeg låg og vibrerte i sofaen.

 

At Hayter ikke er voiceactor er intet mindre enn en tragedie, må jo være tidenes stemme i spill.

 

Uansett, jeg er klar for nye eventyr med gjengen :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg hørte med en gang at navnet David ikke fantes plass i denne videon.. Shit.

 

Var ikke snake veldig døende da i 4'ern ? han hadde jo bare 1 måned igjen eller noe pga kloning :p

 

og nå, koma i 9 år..

 

Metal Gear V: Retired Foxhound

Snake er free,

han har ingen bindinger i krigsverden lenger, finito.

Hvorfor trur du Hideo har begynt og gå langt tilbake istedet for langt i fremtiden,

det er fordi serien er ferdig, men nå begynner alle loop holes og fylles eller bare blir større,

Lenke til kommentar

Noen andre som la merke til en liten Mantis som fløy opp i taket? :D

 

Etter det jeg har skjønt så er Snake cirkus 11 år gammel her, så ikke så rart at Hayter ikke trenger å være med, siden Snake sikkert ikke har begynt å røyke enda...

Ikke meningen og spamme men David var stemmen for Big Boss som er tydeligvis hovedpersonen her

 

Husk at nye metal gear er historie på steroider, det trenger ikke noen fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...