Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hundeportrettet var fantastisk. Veldig passende tittel :)

 

Lekkert komponert siste rest av påsken. Blir et flott drømmende preg over det.

 

Kjøpt deg nye støvletter? ;)

Takk for det Andreasfe :)

 

Støvlettene er min bedre halvdel sine :)

Jeg festet bare på et pyntehjerte jeg fant og satt dem på utebordet og knipset :)

Lenke til kommentar

Det første bildet ble overraskende flott når jeg fikk åpnet det. Flott selektiv fokus. Noe nervøs bakgrunn med den 35'en ser det ut som (også på støvlebildet), uten at det nødvendigvis gjør så mye.

Skarpe og fine bisker (dvs. det er vel den samme bisken). Likte aller best det siste bildet, både fordi hunden tar seg bra ut, men også i stor grad pga gjerdet bak.

 

Edit: Typo.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Takk for det k.n.b :)

 

Den "nervøse" bakgrunnen kommer nok av konverteringen til s/v som er noe hard. Både 35mm'ern og 85mm'ern er vel en av de objektivene man får som gir den beste bokeh'en :)

 

Men som sagt, en noe hards/v konvertering er nok det som "ødelegger", selv om jeg ikke synes dette gjør noe i disse tillfellene. Men det er nå vertfall min mening :)

Lenke til kommentar

Det var slapp bisk det :D Herlig portrett av en avslappet sjel. Liker også godt bildet av støvlene.

Takk for det Tomsi42 :)

 

Man kan vel si at en hund som dette er veldig slapp 21 timer i døgnet og vil i den tiden stort sett kun slappe av og eller kose med oss mennesker. Men hadde du opplevd de tre timene i døgnet han IKKE var "slapp" så kan jeg love deg man har litt å stri med :)

 

En hund på 40kg. full av energi setter spor etter seg for å si det sån :)

 

De første 20min. hver morgen etter at han har våknet så spurter han rundt huset to tre ganger og løper gjerne en tur innom verandaen og stua på sin vei også. ALT som står i veien når han kommer galloperende blir ødelagt/rivd ned/slått forderva etc. :)

 

På alle måter er dette en meget snill hund som ikke helt skjønner hvor stor og tung han faktisk er når han fyker gjennom stua :)

 

Skal se om jeg får tatt bilde av denne seansen en dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...