Gå til innhold

Google Keep går i strupen på Evernote


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"går i strupen"?

 

Google Keep mangler vel stort sett alt av funksjoner som Evernote har, og som gjør det så nyttig. Google Keep kommer nok til å bli utvidet, men pr i dag er den strengt tatt ikke i nærheten av hva Evernote er engang.

 

Det er forskjell på å barbere seg og å kutte av seg strupen.

Lenke til kommentar

Har brukt Evernote, Springpad, Any.do, Remember the milk, Google Drive å mange fler uten å ha funnet noe som passer mitt behov...

Evernote og etterhvert nå SpringPad er begge blitt noen tunge runde Elefanter, Springpad foretrekkes over Evernote...

 

Når ting blir for treigt & tungvindt, da blir det ikke brukt.

Mange av smartelefon Appene lever bare på telefonen.

 

Google har truffet rimelig bra i forhold til hva jeg ser etter her faktisk!

Tipper de fikk ideen når de så at jeg prøvde å bruke Google Drive til Notater. (Noe Samsung Note/Memo har gjort lenge)

Lynkjapt, instant synkronisering, ingen venting eller stopp.

Integrert i et "økosystem" jeg allerede bruker, gjør det jeg trenger.

 

Det jeg savner eller ikke har funnet er deling av eller Collaborative notater med andre googlebrukere. (Jobb)

 

So far so good google, dont fuck it up. :o)

Føler vel heller ikke at google går i strupen på noen som helst, kanskje litt de små dedikerte Android Appene, dette er et produkt for de det passer til...

 

Google Kalender --> Huskeliste, der snakker vi ubrukelig... :p

(sikkert greit for de som bare trenger den funksjonaliteten igjen)

Endret av Xkraft
Lenke til kommentar

"Sammenlignet med Evernote er Google Keep svært spartansk, men også veldig rask. Så lenge du ikke trenger noen avansert funksjonalitet er det absolutt verdt å prøve ut."

 

Les artikkelen skikkelig da vel....jeg personlig slettet evernote og erstattet det med Keep, trenger kun rask notat funksjonalitet og syntes evernote ble altfor avansert og uoversiktilig for mitt bruk..

 

Lenke til kommentar

Les artikkelen skikkelig da vel....jeg personlig slettet evernote og erstattet det med Keep, trenger kun rask notat funksjonalitet og syntes evernote ble altfor avansert og uoversiktilig for mitt bruk..

 

Google Keep er fett nok helt til Google finner ut at de dropper hele greia fordi de heller vil leke med noe nytt. Se bare på Buzz, Notebook, Reeder osv.

 

Da foretrekker jeg å være kunde hos Evernote, et selskap som har notater som kjernebusiness. Når det er sagt skulle jeg gjerne sett en enklere versjon av Evernote-programmet som ikke har alt det fancy tullet som er i Windowsklienten.

Endret av kvasbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...