Gå til innhold

To nye til Sonys vårkolleksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Er det bare jeg som synes det begynner å bli seriøst mange forskjelige Sony modeler der ute? Klarer ikke å følge med lenger jeg. Det kan da ikke være nødvendig å gi ut 3 nye modeller annenhver måned?

Lenke til kommentar

Er det like dårlig innsynsvinkel på disse som det er på Xperia Z så ja morna...

 

Hei, slutt og klag på Sony,, Sony lager veldig fine mobiler om dagen, ganske gode, solide, vantette telefoner.

Ser at du henger deg på innsynsvinkel,,greit, jeg respekterer alle ,men herregud, du finner aldri en feilfri telefon, alle har sine svakheter, Eks. Samsung ,,,samme design i flere år på rad, plastik , noe som irriterer meg mest er den blåaktig skjermen.

Iphone: samme design i flere år ,,med bitte små skjerm. bare for å nevne noe.

 

'Ikke noe vondt ment.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Xperia SP har alle forutsetninger for å bli en bestselger i dette segmentet. Mellomklassen har blitt en svær grå masse av telefoner som skiller seg fint lite fra hverandre utover logoen og designet på telefonen. Selv om SP garantert vil ligge i øvre del prismessig tror jeg designet og ikke minst de høyst respektable spesifikasjonene kan dra en del kunder.

Lenke til kommentar

Hei, slutt og klag på Sony,, Sony lager veldig fine mobiler om dagen, ganske gode, solide, vantette telefoner.

Ser at du henger deg på innsynsvinkel,,greit, jeg respekterer alle ,men herregud, du finner aldri en feilfri telefon, alle har sine svakheter, Eks. Samsung ,,,samme design i flere år på rad, plastik , noe som irriterer meg mest er den blåaktig skjermen.

Iphone: samme design i flere år ,,med bitte små skjerm. bare for å nevne noe.

 

'Ikke noe vondt ment.

 

post-76129-0-81430900-1363788641_thumb.jpg

 

I rest my case

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har Z'en - og det er åpenbart den er levert med to forskjellige display - det ene fra Sharp visstnok og det andre fra Firstprice (tydeligvis).

 

Vær snill og ikke dum deg så veldig ned.

 

Dette innlegget gjør at du virker lite intellektuelt rustet, selv om det sikkert ikke er tilfellet.

 

Bare la det være, Xperia Z har fått enormt med priser og Amobil skrev at det var den beste mobilen de noen gang hadde testet med skarpere og bedre skjerm enn Galaxyen.

 

Let it go, get over it, be smart...

Lenke til kommentar

Hei, slutt og klag på Sony,, Sony lager veldig fine mobiler om dagen, ganske gode, solide, vantette telefoner.

Ser at du henger deg på innsynsvinkel,,greit, jeg respekterer alle ,men herregud, du finner aldri en feilfri telefon, alle har sine svakheter, Eks. Samsung ,,,samme design i flere år på rad, plastik , noe som irriterer meg mest er den blåaktig skjermen.

Iphone: samme design i flere år ,,med bitte små skjerm. bare for å nevne noe.

 

'Ikke noe vondt ment.

 

Helt enig.

 

Ble jævlig furt da jeg så designet på Galaxy S3 da jeg hadde sett frem til en mobil med quadcore da jeg har S2 i dag. Makan til styggere design og en mobil preget av homsefornemmelser har jeg ikke sett. Blir bare lei meg når jeg ser mannfolk plukke opp en hvit S3 fra lomma med det runde og feminine designet.

 

Så kommer S4 og skuffer like mye igjen. Men, så kom Xperia Z som er noe av det vakreste jeg har sett og med sinnsvake specs som moser alt annet. Så ja, bli en Z på meg gitt :)

Lenke til kommentar

Det er ganske latterlig å se noen først klage over ett annet innleggs intellektuelle kvalitet og deretter kommer med "en mobil preget av homsefornemmelser" som argument.

 

AtW

 

Var det ...vanskelig... for deg å forstå at det var min "figure of speech" eller? ;)

 

Folks måter å beskrive en følelse på har ingenting med intellektualitet å gjøre.

Men å derimot snakke om et meget prestisjefylt og verdensklasse-produkt som firstprice kvalitet virker å ha noe med intellektualitet å gjøre, og derfor kommenterte jeg som jeg gjorde.

 

At du ikke klarer å se så enkle forskjeller kan jo kanskje komme av andre grunner?

 

EDIT: Det kommer forresten nesten aldri annet enn negativt ladede innlegg fra deg AtW, så det var jo egentlig bare å forvente :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...