Gå til innhold

- SimCity er ikke avhengig av nettet (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

gaaah... så jeg angrer på at jeg kjøpte dette spillet.. Skulle egentlig ikke støtte EA lengre etter flere dårlige erfaringer fra de, men hadde så lyst å teste SimCity og stolte på at det var "umulig" å cracke spillet da store deler av spillet gikk via online.

 

Laget meg en ny Origin konto med nytt kort tilknyttet til neste EA spill. Blir det noe problem da sier jeg at denne betalingen var svindel slik at jeg får tilbake pengene fra banken. Kan bare banne kontoen min så mye de vil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^People never learn : )))

 

Kanskje en dag lærer folk og unngår presset og løgnene til EA(og de andre store) og vi får tilbake gode kvalitetsspill uten tilbakestående DRM-løsninger og mer fokus på gameplay isteden for muligheten til å "dele alt med venner" på Facebook og shit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har allerede kommet en patch fra en bruker, slm lar deg spille dette lokalt..tipsandcheatsfree.blogspot.no/2013/03/simcity-5-offline-crack.html?m=1

 

Det der så voldsomt tvilsomt ut.

 

Jeg forstår at folk som ikke kan klassifiseres som en gamer kjøper spillet. Men folk som holder seg noenlunde oppdatert og spiller en del spill begriper jeg ikke hvorfor de de kjøpte simcity.

 

Det er ikke kødd en gang, noen folk lærer aldri. Jeg vil nødig være frekk og hoven, men når jeg ser gamer.no veteraner klage over spillet etter de kjøpte det, blir jeg bare oppgitt.

Endret av Everket
  • Liker 5
Lenke til kommentar

^People never learn : )))

 

Kanskje en dag lærer folk og unngår presset og løgnene til EA(og de andre store) og vi får tilbake gode kvalitetsspill uten tilbakestående DRM-løsninger og mer fokus på gameplay isteden for muligheten til å "dele alt med venner" på Facebook og shit.

 

Er ikke så lett når EA gir ut spill som man har vokst opp med og har veldig lyst å spille. Elsket Mass Effect 1 og 2 men 3'ern holdt jeg meg unna pga EA. Fristelsene vart rett og slett for stor når SimCity kom ut.

Lenke til kommentar

Offline modus er jo ikke utelukket, men resten stiller jeg meg tvilende til. Krever for mye arbeid, og EA/Maxis har allerede fått grunkene sine. Så er begrenset hvor mye 'gratis' arbeid de vil legge ned i spillet.

 

Det spørs hvor mye av forretningsmodellen deres er basert på fremtidige DLC inntjeninger. Om de er avhenginge av å selge DLC for å gå i +, og alle gir opp spillet uten å kjøpe noe særlig DLC, så er det absolutt i deres beste interesse å fikse ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så lett når EA gir ut spill som man har vokst opp med og har veldig lyst å spille. Elsket Mass Effect 1 og 2 men 3'ern holdt jeg meg unna pga EA. Fristelsene vart rett og slett for stor når SimCity kom ut.

 

Hehe jo kan egentlig forstå det, har hørt det en del ganger fra andre brukere.

 

Samtidig for MEG vel å merke, så finnes det såååå utrolig mange bra spill der ute. Jeg har en backlog av spill jeg ikke har spilt enda som kanskje inneholder 20-30 stk. Så om det da skulle komme et spill jeg i utgangspunktet har veldig lyst på, men som blir utgitt på samme måte som feks simcity. Så hoppe jeg rett og slett over, ingenvits å bruke tid på et slikt spill, når jeg har 20-30 stk bra spill jeg vil prøve. Det finnes så ufattelig mange spill der ute.

Lenke til kommentar

Nåja, ingenting er umulig MrLee.

Men jeg personlig stiller meg tvilende til at foretningsmodellen deres er basert på å selge DLC for å gå i pluss. DLC er mer som topping på kaka. Dette vil jo være en særdeles risikabel strategi om en ikke makter å levere et blankpolert spill. Eneste grunn jeg ser ved å utgi et spill ved store mangler må jo være å begrense ens tap.

Eller selge de ordentlige fiksene for profitt. Istede for å skrive 50mill i minus skriver dem 25, så flytter en over til neste prosjekt(utvidelse, nytt spill) og lar et lite team være igjen for å slukke mindre branner. Og lovnader om forbedret spill.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Oiiiii!!! Hva sa jeg for noen uker tilbake siden? Til de som blånekta: EID!!!

 

Og hvor morsomt er dette spillet når du ikke har mulighet til regions-gameplayet, og byen din er borte hver gang du avslutter spillet? Halve meningen med spillet er jo borte..

Lenke til kommentar

... Problemer løses ikke fortere av at folk babler i vei om hvor felt DRM er... :hrm:

 

Jo, dersom mange nok gjør det, og til og med idiotene som bestemmer i EA ser at de taper markedsandeler på grunn av deres tilbakestående DRM-avgjørelser, så vil de enten endre seg, eller dø ut.

 

Ett sted må vi som forbrukere begynne, for å si i fra om at dette ikke er akseptabelt. "Å ikke kjøpe spillet" er steg 1, steg 2 er "lag så mye oppstyr som overhodet mulig, sørg for at gamer forumer verden over inneholder dine sterke meninger og forsikre oss om at management i EA ikke kan unngå å se at deres varemerke blir hånledd av, verden over".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og nå ligger Sim City ute på torrents med crack. Hva sa jeg? Og det tok bare 2 uker. Til dere som sa dette var umulig pga. server løsningene og til dere som sa det ville ta flere måneder (gidder ikke lete etter for quotes) : FAAAIIILLL!!!!!!

Digg å ha rett :)

Endret av Rickenbacker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og nå ligger Sim City ute på torrents med crack. Hva sa jeg? Og det tok bare 2 uker. Til dere som sa dette var umulig pga. server løsningene og til dere som sa det ville ta flere måneder (gidder ikke lete etter for quotes) : FAAAIIILLL!!!!!!

Digg å ha rett :)

 

Mange som har påstått at spillet er cracket. Det er mye fake ut og går. Men jo, det viser seg at det er forsvinnende lite serverne faktisk bidrar med, så jeg har vanskelig for å tro at det skulle ta så veldig lang tid. Men er du sikker på at det er bekreftet?

Lenke til kommentar

Mange som har påstått at spillet er cracket. Det er mye fake ut og går. Men jo, det viser seg at det er forsvinnende lite serverne faktisk bidrar med, så jeg har vanskelig for å tro at det skulle ta så veldig lang tid. Men er du sikker på at det er bekreftet?

 

 

Her er en film med fyren som er mest kjent for å ha cracket spillet. Vet ikke om han har lagt ut cracken sin på nettet, men det skal visst være lett å få til

 

Lenke til kommentar

Han nevner i beskrivelsen at han har skrudd av serveravhengigheten i spillet.

 

I know. Uendelig offline. Hva angår crack derimot, får du starta spillet om du ikke har det knytta til Origin med gyldig produktnøkkel? Ellers er det ikke en fullverdig crack som sådan, bare en offline patch (gull verdt i seg selv, for all del).

 

Ikke at det plager meg, jeg har kjøpt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...