Gå til innhold

- SimCity er ikke avhengig av nettet (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, null sjokk-verdi her. Til-og-med med få kunnskaper innen pc verdenen kan man egentlig rasjonalisere seg fram til at pcene nå til dags skal lett kunne sjonglere ressurskravene til Simcity og en del til.

 

@Brawler

Seriøst? Noe sånt forventet man egentlig fra tidligere iterasjoner av bysimuleringer, men i 2013 med quad-core og lignende? Dårlig av maxis. Det er en liten, men viktig detalje, en av mange virker det som.

Endret av ghost_ronin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie.Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb.De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste.Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis.

 

Har du en kilde ang. simmene, dette intresserte meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så da har vi det, mer eller mindre svart på hvitt, online only er intet annet en DRM. Fint av EA å lyve om slikt. For ei suppe.

 

Jeg håper bare det får konsekvenser for EA, ikke bare ramaskrik på internett, men virkelige konsekvenser og at folk IKKE slutter og diskutere og skrike om dette på nettet.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på når det kommer til Mac?

 

Til våren en gang:

 

The SimCity 5 beta test this weekend is over, so now all we have to look forward to is the final game, which launches on March 5. Too bad for Mac owners, who will have to wait until sometime this spring for their copy of the game.

 

http://www.latinospo...-set-spring.htm

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie.Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb.De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste.Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis.

 

Så det er derfor halve landsbyen min jobber som brannmenn og politi... Fantastisk at det er denne super-avanserte simuleringen som gjør at vi spiller på mikroskopiske firkanter.

Lenke til kommentar
Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie. Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb. De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste. Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis.

 

Legg dette på det faktum at det bare er ca 10% av populasjonen som faktisk simuleres, så er det litt av en skandale ja.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...