Gå til innhold

Ultima-skaparen viser sitt nye spel (Linux, Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur eg styrer pent forbi. Har 25k i kickstarter investeringer til nå og enda ikke fått ett eneste produkt.

 

Dæven, om det er sant, fortjener du uten tvil en tommel. Kunne også ønske jeg var en rik dud som kunne sitte å bruke penger på ting som faktisk fortjener å bli kasta litt penger på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Synd at det er en "MMO", om ikke en full. Spytta inn en slant som early backer, før jeg leste nøye nok.

Brukt mer enn en slant på Kickstarter til nå. Fått noe, mesteparten svarer til forventningene. Ser mest fram til Drømmefall: kapitler og det nye Torment-spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Eh, leste du?

 

"Spelet er ikkje eit MMO, men detaljar om korleis fleirspelarfunksjonaliteten fungerer kjem seinare."

Ja, leste selvfølgelig alt. Og derfor setter jeg MMO i anførselstegn. Det er klart at de satser på en online-opplevelse, som de skriver i FAQ i bunnen av siden.

Lenke til kommentar

Synes det både ser og høres ganske dårlig ut, dessverre. En slags blanding mellom Ultima Online og Ultima IX.....

 

Ja, basert på informasjonen fra Kickstarter-sida så virker det som en rar hybrid. Om ikke Garriott hadde vært involvert så hadde jeg styrt langt unna.

Lenke til kommentar

Jeg digger Ultima IX fremdeles. Det er noe med landskapet, musikken og stemningen.

 

Bugfest, kjedelig story og litt rart kampsystem til sides da selvsagt...

 

Tror dette kan bli bra. Jeg liker ikke de spillene som folk flest liker, så jeg blir egentlig gira når jeg ser mange kritiske i kommentarfeltet :-)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...