Gå til innhold

Oversikt over spill man kan spille med kjæresten.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har fått kjæresten min litt interessert i å prøve noen spill sammen med meg og hun likte veldig godt LittleBigPlanet, det jeg da tenkte var å lage en liten oversikt over hvilke spill som egner seg å spille sammen med kjæresten eller en person som ikke har spilt så mye fra før.

 

Kanskje hvis mange nok bidrar kan vi dele opp spillene i kategorier slik som "aldri spilt før", "godt vant til konsollspill/pcspill" osv. :)

 

Har ikke mange forslag selv, men sammen kan vi sikkert skaffe en god liste for de som ønsker å begynne å spille, eller ønsker å få en venn/kjæreste til å begynne.

 

For de som er helt ny til spilling:

  • LittleBigPlanet 1/2 (ps3)
  • LittleBigPlanet Karting(Ps3)
  • Minecraft (Windows, Mac, Linux)
  • Lego-serien (multi)
  • Mario Party 8/9 (Wii)
  • New Super Mario Bros. Wii
  • Trine 2 (multi)
  • Rayman Origins(multi)
  • Generelt Mario-spill(Nintendos konsoller)

For de som har blitt litt varmere i trøya:

  • Portal 2 (multi)
  • Sim City (PC/Mac)
  • Zelda-serien(Wii), ligger vel i grenseland når det kommer ti vanskelighetsgrad.
  • Army of Two (multi)
  • Borderlands (multi)
  • Gears Of War 2/3 (360)

NB! Er du uenig i plattform eller plassering av tittel i henhold til vanskelihetsgrad så si ifra! Har ikke spilt alle spillene selv og er jo helt de som er ny i "gamet" som har mulighet til å svare på hvor vanskelig det er :)

Endret av Markus1802
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi gikk lei av Rayman orgins på sånn 17 minutter og spilte det aldri igjen. Utrolig døft med two-player når man egentlig ikke merker at den andre personen er der. Det er ingen oppgaver som er lettere eller ekstra utfordringer, altså den andre spilleren tilfører ikke spillet noen ting og det er til en hver tid den spilleren som er bakerst på plattformen som bare tasser etter.

 

Edit: Vært å nevne at vi har spilt MYE LBP 1 og 2 + LBP carting.

Endret av aagmed
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...