Gå til innhold

[SimCity] - <Humpelia> - Diskusjon.no's SimCity region #6! |REGIONEN ER FULL|


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg havnet i samme cluster som byen Jessheim. Verdens fødestue for morgendagens kriminelle ( ikke i RL).

 

Hadde vært en fordel om flere joina TS. Litt vanskelig for guvernøren å styre noe som helst uten kommunikasjon.

Endret av Anthr0
Lenke til kommentar

Vi 3 som var på ts koste oss iallefall :) Har ca 65000 innbyggere og går i null etter dag 1. Såvidt kommet igang med litt små gambling. Satt opp ferje og tog så turistene kan begynne å strømme til.

 

Vi har fått sendt invite til 11 stk totalt ink meg. Så da mangler vi 5 stk.

 

Skal vi si at hvis vi ikke hører ifra de iløpet av morgendagen inviterer vi andre?

Endret av Bocoraton
Lenke til kommentar

Noen SOm har noen ønsker om hvordan jeg skal spesialisere univeristetet?

 

Vi trenger jo alt, siden vi har alle spesialiseringene, spørsmålet er hvilken rekkefølge. Kan vi ikke ta den diskusjonen på TS? Region wall i spillet fungerer jo ikke for fem flate øre, og det er ikke sikkert at alle sjekker forumet.

Lenke til kommentar

Hvis noen trenger penger til forskning på universitet, så si ifra da jeg kan bidra. Jeg trenger sårt noen oppgraderinger rundt om og jeg "trenger ikke" universitet i min by og siden jeg vet andre har det så er det bedre om jeg støtter med penger enn å bygge selv.

Lenke til kommentar

Hvis noen trenger penger til forskning på universitet, så si ifra da jeg kan bidra. Jeg trenger sårt noen oppgraderinger rundt om og jeg "trenger ikke" universitet i min by og siden jeg vet andre har det så er det bedre om jeg støtter med penger enn å bygge selv.

 

JEg spesialiserer meg på utdannelse, så bare å gi meg litt :)

Lenke til kommentar

Er den en plass til overs, så er jeg gjerne med :p

 

Det er 2 ledige plasser, men jeg har gitt dem ut dagen på å komme med tilbakemelding. Hvis de ikke svarer idag sender jeg deg invite imorra.

 

Jeg har startet byggingen av internasjonal flyplass og trenger råolje, metall og legering. Så hvis noen har lyst å spytte inn litt blir jeg gla for det.

 

Igår var vi 4 stk på Teamspeak. Hadde vært hyggelig om fler ble med der. Man blir litt mer involvert og spillet blir mye artigere da.

 

De som ikke har serveradresse si ifra så sender jeg på pm eller chat. Vi sees i Humpelia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...