Gå til innhold

Anmeldelse: God of War: Ascension (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikkje veldig overraska. Prequels er som oftast veldig uengasjerande.

 

Vi veit jo kva vei det bær frå første minutt, dette i seg sjølv er nok til å drepe motivasjonen for min del.

 

Det som var merkelig var dog at spelet lid av tekniske problem. God of war serien er ikkje akkurat kjent for å være noko anna enn plankpolert.

Lenke til kommentar

Har veldig vanskelig for å tro dette men, alle God of War spillene har vært 10/10 kvalitet hele veien gjennom. Testet multiplayer betaen i Ascension og det er noe av det tøffeste og mest gjennomførte jeg har spilt på lenge. Rart hvis story og lyd av alle ting skal være så dårlig i dette. Men blir nok kjøp uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte demoen. Er litt enig i at plutselig aner du ikke hvor Kratos er , å du føler du slår i hytt å pine . Og bare håper du treffer noen. Eller reagerte jeg ikke på så mye annet. Men enig med kommentaren at prequels er uegasjerende. Men når det er sagt, så har INGEN God of war spill skuffet enda.

Lenke til kommentar

Du har misforstår hele poeng med dette spillet!!!!!!

 

Hele spillets poeng er hack and slash og ha syke boss fight med brutalt avslutting. Trilogien er bare nok for å holde seg oppdatert med historien også.

Ser ikke ut som Gamer.no har prøvd spillet som det skal prøves.

Venter heler på Ign/spill.no sin avgjøring.

 

 

Lenke til kommentar

Du har misforstår hele poeng med dette spillet!!!!!!Hele spillets poeng er hack and slash og ha syke boss fight med brutalt avslutting. Trilogien er bare nok for å holde seg oppdatert med historien også. Ser ikke ut som Gamer.no har prøvd spillet som det skal prøves.Venter heler på Ign/spill.no sin avgjøring.

 

Samme anmelder vurderte God of War III, og han ga det 10/10. Øystein Furevik er nok en tilhenger av serien, og som en av Gamer's desidert beste skribenter vet han godt hva han prater om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

@ Gamer.no, Skriv Bokmål Please !

 

Jeg setter faktisk veldig pris på at Gamer har skribenter som skriver på Nynorsk. Kan uten tvil si at gamer er det mediumet som har lært meg å lese på nynorsk. Går nå helt smertefritt å lese artiklene her. Å kunne lese lett på nynorsk tror jeg er med på å øke språkforståelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Håper Sony lanserer enspillerdelen av dette som et separat kjøp på PSN, for flerspilleren har jeg ingen ting til overs for, og det er heller ingen som har spurt etter den.

 

Ellers positivt å høre at dette spillet har kun kaos-sverd, sub-våpen i God of War har generelt vært lite balanserte, enten for svake eller for sterke, sånn som hansken i Chains of Olympus og hammeren i GoW2.

Lenke til kommentar

Kanskje fokus på multiplayer nå har gått på bekostning av det som i tradisjonsrik tro, SKAL være en finpolert texas-enspiller opplevelse fra start til slutt ? Gow må være ett av de spillene jeg absolutt ikke har interesse av multiplayer.

 

Og som vanlig er det forfriskende med Øystein sine omtaler, herlig!

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
@ Gamer.no, Skriv Bokmål Please !
Jeg setter faktisk veldig pris på at Gamer har skribenter som skriver på Nynorsk. Kan uten tvil si at gamer er det mediumet som har lært meg å lese på nynorsk. Går nå helt smertefritt å lese artiklene her. Å kunne lese lett på nynorsk tror jeg er med på å øke språkforståelse.

 

Nynorsk er håpløst, jeg elsker dialekter, men som skriftspråk burde det gått i bokmål.

 

Overlever fint å lese det uansett, men hadde ikke felt en tåre om nynorsken som skriftspråk bare forsvant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
@ Gamer.no, Skriv Bokmål Please !
Jeg setter faktisk veldig pris på at Gamer har skribenter som skriver på Nynorsk. Kan uten tvil si at gamer er det mediumet som har lært meg å lese på nynorsk. Går nå helt smertefritt å lese artiklene her. Å kunne lese lett på nynorsk tror jeg er med på å øke språkforståelse.

 

sier bokmål fyren som er kjøpt og betalt av nynorsk mobben her inne....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅH! IGJEN! Denne patetiske jævla drittdiskusjonen startet av klagende analfabete apekatter som desperat leter etter problemer å sutre over. Igjen! Nynorsk er en del av språket vårt. Du trenger ikke å lære det engang. Alle ordene er helt naturlige for deg når du leser dem. Du forstår dem alle sammen. Det er ingen som tvinger deg til å skrive nynorsk. Evnen til å lese nynorsk er noe selv en hest har, så da klarer alle dere det også.

 

Om dere absolutt skal klage, så ta det i det minste i en annen tråd, som omhandler dette emnet.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du har misforstår hele poeng med dette spillet!!!!!!Hele spillets poeng er hack and slash og ha syke boss fight med brutalt avslutting. Trilogien er bare nok for å holde seg oppdatert med historien også. Ser ikke ut som Gamer.no har prøvd spillet som det skal prøves.Venter heler på Ign/spill.no sin avgjøring.

 

Heh, morsomt med de som tar dårlige anmeldelser personlig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...