Gå til innhold

Søker sommerjobb med PC-reperasjon-/bygging eller lagerjobb


Anbefalte innlegg

Sted: Fortrinnsvis i Kristiansand-, Arendal- eller Stavanger-områdene, men andre steder er også av interesse.

Tid: Mellom 13. mai og 16. august.

 

Jeg er en 22 år gammel mann som studerer data ved UiA. Er selvstending, nøyaktig, ryddig, pliktoppfyllende og ærlig. Har bygget, reparert og modifisert personlige datamaskiner siden jeg var 14. For det meste mine egne, men også andres. Stasjonære PC-er kan jeg inn og ut, men kan også utføre enkel reperasjon av bærbare (som skifte av harddisk eller RAM, eller nyinstallasjon). Har noe arbeidserfaring fra andre fagfelt.

 

Av dokumentasjon på mine kunnskaper kan jeg ta screenshots av alle ordrene mine hos nettbutikker opp gjennom årene. Ellers har jeg mange innlegg på dette forumet, spesielt de eldre innleggene.

 

Send en PM for kontaktinfo.

Endret av Irrelevant
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...