Gå til innhold

Sniktitt: Command & Conquer (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor folk er veldig skeptisk til freemium til C&C

 

- nytt

- EA er dyre generelt på nettinnhold så online store blir nok ikkje billig

- EA visste hvor mye dei liker serien når dei leverte C&C 4 som lagde anerki blant fansen når storyen ble bare latterlig og dummet ned til stein saks papir

og listen går videre

 

når serien mistet masse av troen på C&C4 og EA er kjent for og kjøpe opp små studioer som gjør det bra som derreter produserer heilt elendig oppfølgere gang på gang så er det litt vansklig og seie mer akkurat nå som dei gir så lite info som gjør at folk er skeptisk

 

personlig, håper jeg det blir knall og ønsker heller betale 400 kr for hele spillet og ferdig med det (selv om den tid er visst forbi)

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

"Grafikken ser bra ut, eksplosjonene er tøffe, og selve spillet virker ikke så komplisert som andre sanntidsstrategispill jeg har sett."

 

Erhm... Og dette er en bra ting? Nei men så lenge det ser kult ut så ere bra da.

 

Etter hva de gjorde med Red Alert og Tiberian seriene så savner jeg virkelig gamle Westwood.

Jeg likte de artige historiene i single player, jeg likte og lage store baser og ugjennomtrengelige fort.

Jeg vil ha noe som KKND igjen =/

 

Lenke til kommentar
God introduksjon til strategisjangeren for uerfarne spillere.

 

God natt.

 

Burde vel forøvrig stå "God introduksjon til strategisjangeren for spillere som er vant til å trykke på a button and something awesome happens" Hvorfor blir spillere i 2013 behandlet som de er idioter, mens de i 1995 ble behandlet som oppegående mennesker? Vent, ikke svar på det.....

 

Høres herlig ut dette. Mikrotransaksjoner opp i mente, og jeg regner vel med det blir Origin-eksklusivt og et krav om å alltid være online her også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vent nå og se da ;) Kan ikke fordømme et spill utelukkende på basis av at det er F2P.

Mistenker at det blir sånn at du får 3-4 brett å spille på, så må du betale for alle maps etter det.

Jeg foretrekker faktisk å betale 4-500kr for å få hele spillet istedenfor å kjøpe cash som du bruker på å unlocke nye brett og muligens vehicles.

Lenke til kommentar

Mistenker at det blir sånn at du får 3-4 brett å spille på, så må du betale for alle maps etter det.Jeg foretrekker faktisk å betale 4-500kr for å få hele spillet istedenfor å kjøpe cash som du bruker på å unlocke nye brett og muligens vehicles.

 

Korrekt, minnar meg om Ace of Spades, kjøpte det for det verka interressant og det var billeg, 2veker seinere så kan ein kjøpe ein ekstra DLC for å få unlocka 2nye maps og 4nye "skins" (greit nok, det var jo berre 2euro, men likevel...), når ein har kjøpt dette, så ser ein at desse kan kun brukast til ein viss type "mod"...

Lenke til kommentar
? Jeg tror det er visse assosiasjoner til begrepet «free to play», fordi folk tenker spill i nettlesere eller mobilspill.

 

Jeg tror heller folk tenker at det blir et jævlig pengemas hele tiden. Personlig er jeg ikke typen som ønsker å spytte inn mer og mer penger i denne typen spill. Hadde de hatt en lifetime unlock av alt fremtidig innhold for noen hundrelapper, så hadde jeg kanskje bitt på.. Men så er dette med alltid-online og slikt. Da blir det lettere å bare dra frem gamle Red Alert 2 eller Generals.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er i veien med enhets designet her? Har de glemt at både CnC og Generals begge var "basert" i virkeligheten, med noen "litt" far out enheter. Til og med gamle Dune2 hadde enheter som så mer realistiske ut enn dette, og det var jo på en fremmed planet... Skjønner ikke hvorfor de må dra alt så langt inn i lala land når det gjelder enheter.

Lenke til kommentar
Men i sanntidsstrategispill har jeg aldri klart å ha den samme kontrollen. Derfor har jeg aldri heller satt spesielt stort pris på denne sjangeren. Av samme grunn interesserer storsatsingen Command & Conquer meg.

 

 

Hva skjedde? Resten av artikkelen gir ikke noe svar på det som står i innledningen. Jeg hadde forventet mer info om gameplay, men det meste handler om betalingsmodell og noe om grafikken.

Endret av Shagma
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...